Ukierunkowane mobilnej komunikacji z MOTO GP ras odwiedzających
rozwiązanie
Ukierunkowane działania i rzeczywistych doświadczeń sieci Vodafone 3G zostały dostarczone przez stworzona specjalnie utworzonej usługi telefonii komórkowej obsługiwana przez ukierunkowane wysłania wiadomości SMS.
Mobilnych usług świadczonych zarówno aktualnych informacji z różnych ras i praktyczne informacje na temat organizacji wyścigów i szczegółowe plany w obszarze, w tym ważnych miejsc. Goście byli w stanie współdziałać dzięki Motomail usługi (równolegle do Twitter) oraz ruchomej publicznej tablicy ogłoszeń przewidzianych przez organizatorów. To mobilne usługi w pełni połączone z internetem (innych stron internetowych), oraz z Facebooku, tak popularne. To wszystko zakończył się konkurs na skuter Yamaha sponsorowany przez innego partnera, odnosząc kolejne podobne grupy docelowej.
Wyniki
Ten znaczący motoristic imprezę odwiedziło 238 tysięcy osób w ciągu 3-dniowe. Usługa Mobile wraz z MOTOmail były używane przez więcej niż 20% odwiedzających. Projekt ten jasno pokazuje możliwości i jakości mobilnego Internetu bezpośrednio w terenie, a przyczyniły się do promocji marki usługodawcy, jak również sponsoring partner, firma Yamana.