I kwartał 2020 r. w TIM SA: ponad 215 mln zł obrotów, klienci wybierają bezpieczne zakupyZe wstępnych szacunków wynika, że po raz pierwszy w historii TIM SA przychody ze sprzedaży netto towarów i usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów przekroczyły w I kwartale poziom 200 mln zł – i to znacznie. W pierwszych trzech miesiącach 2020 r. wyniosły bowiem niemal 215,8 mln zł, tj. aż o 12,9% więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. 72% tej kwoty (155,3 mln zł, +13,3 rdr.) przyniosła sprzedaż online.
–
Za nami najlepszy pierwszy kwartał w historii, z niemal rekordową miesięczną dynamiką w lutym i ponadprzeciętnym, jeśli spojrzeć chociażby na cały 2019 rok, wzrostem w marcu. Dane za ten miesiąc pokazują, że – pomimo pogarszającej się sytuacji epidemicznej w dwóch ostatnich tygodniach – machina sprzedażowa TIM-u nie zwolniła – komentuje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA. –
Nasz hybrydowy model biznesowy bardzo dobrze sprawdza się w obecnych czasach. Klienci wybierają zakupy online na TIM.pl zamiast wizyt w tradycyjnej hurtowni. Korzystają z najszerszej oferty produktów elektrotechnicznych w Polsce dostępnych w 24 godziny, ale i zyskują coś znacznie obecnie ważniejszego – poczucie bezpieczeństwa z dostawą bezpośrednio tam, gdzie przebywają – dodaje Krzysztof Folta.
link