https://www.linkedin.com/posts/jellytech_ris-digitalhealthcare-telemedicine-activity-7080150261201010688-cplU
HELIMED - były klient MedAppu, który wycofał się z umowy na wdrożenie RIS
zawarł umowę z JellyTech - firmą, która była podwykonawcą MedAppu w części tego projektu;
co oznacza, że MedApp, który nie wywiązał się ze swojej części, został uznany za zbędny,
a współpraca pozostałych firm dalej układa się dobrze...
MedApp z tego powodu stracił znaczące wynagrodzenie za dalszą część wdrażania projektu
jak również wynagrodzenie za korzystanie z CarnaLife System, z czego też HELIMED zrezygnował;
co pokazuje, że zarówno produkt nie spełnia oczekiwań jak i obecne kompetencje w spółce są marne,
dlatego wycena spółki celowej wyodrębnionej w tym zakresie jest bardzo mocno zawyżona i fikcyjna...
Spółka rzekomo specjalizująca się w oprogramowaniu dla medycyny
okazała się w projekcie mniej kompetentna niż ogólny "software house",
w którym inżynierowie pracują nad różnymi projektami dla klientów z różnych branż...
Powodem tego mogą być błędne decyzje płacowo-kadrowe prezesa na szkodę spółki,
w wyniku których zespół CarnaLife System przestał istnieć w trakcie realizacji tego projektu,
co w oczywisty sposób doprowadziło do niemożliwości jego właściwego wykonania w MedAppie
i sprawiło, że klient zdecydował się przekazać zlecenie w całości innej firmie...
Akcjonariusze nie powinni mieć wątpliwości, że w związku z decyzjami o takich skutkach
na WZA kontynuowanym 27.07.2023 prezes nie powinien otrzymać absolutorium za 2022 rok,
ale ponieść odpowiedzialność za doprowadzenie do takiej sytuacji i straty MedAppu...