Dlaczego najbliższe dwa kwartały 2026 roku będą kluczowe dla grupy? Po okresie restrukturyzacji i pełnej integracji z włoskim studiem Rortos, TSG wchodzi w fazę „sprawdzam”. To właśnie teraz rozstrzygnie się przyszłość kursu i nowej strategii.
Co zdecyduje o sukcesie?
Skalowanie Trophy Hunter: Po globalnej premierze w 2025 r., początek 2026 to czas agresywnego marketingu. Jeśli KPI (retencja i monetyzacja) utrzymają wysokie poziomy, gra stanie się nowym filarem obok Fishing Clash.
Pełna synergia z Rortos: Rok 2026 to czas pierwszych wspólnych projektów i ostatecznego rozliczenia akwizycji. Rynek czeka na dowód, że technologia lotnicza Rortos w połączeniu z LiveOps z Wrocławia to maszynka do zarabiania pieniędzy.
Nowy prototyp: Zarząd zapowiedział testy rynkowe całkowicie nowego konceptu w 2026 r. – to szansa na upragnioną „trzecią nogę” przychodową.
Dwa pierwsze kwartały pokażą, czy TSG wraca do grona dynamicznych wzrostowych spółek, czy zostaje w fazie stabilizacji.