Grupa Grodno (GPW: GRN) opublikowała wstępne szacunkowe dane o sprzedaży w październiku 2024 roku. Wynika z nich, że miesięczna sprzedaż (108,5 mln zł) pozostała wartościowo na poziomie sprzed roku, przy czym w segmencie OZE ze względu na dalszą erozję rynkowych cen modułów fotowoltaicznych – pomimo wzrostu ilościowego – zanotowano spadek wartości sprzedaży o 12% rdr, do 28,9 mln zł,. Z kolei kanał e-commerce, będący coraz bardziej znaczącym filarem strategii omnichannel, zwiększył obroty o 24% rdr, do 15,6 mln zł.
–
Rynek pozostaje bardzo wymagający i nie widać na razie poprawy w żadnym istotnym segmencie. Potrafimy jednak nawet w takich warunkach umacniać pozycję najlepszego dostawcy materiałów elektrotechnicznych i asortymentu OZE. Pomimo spadkowego rynku zwiększyliśmy liczbę klientów i udziały rynkowe, działamy zgodnie ze strategią i długoterminową filozofią budowania wartości – wskazuje Andrzej Jurczak, Prezes Zarządu Grodno S.A.
https://pandl.pl/grodno-szacuje-przychody-w-pazdzierniku-2024-roku/