"Przeszliśmy przez bardzo ważny dla nas etap koncepcyjny, czyli nad wybraniem głównego kierunku, w którym druga część Green Hell powinna zmierzać" - powiedział prezes spółki
"Nie będziemy eksperymentować z gatunkiem, nie będziemy zmieniać głównych zasad świata i głównych rozwiązań, oprzemy się na fantazji z pierwszej części Green Hell, fantazji realistycznego survivalu, gdzie jest mały człowiek kontra wielka zagrażająca życiu dżungla, bo za to gracze pokochali to IP" - dodał.
Poinformował, że decyzja związana z kierunkiem Green Hell 2 została podyktowana przykładami rynkowymi, gdzie producenci decydowali się na eksperymenty i zmianę kierunku, które w konsekwencji kończyły się utratą bazy graczy.
"Chcielibyśmy dopracować i ulepszyć wszystko co było w I części, a dodatkowo ważnym dla nas rozwiązaniem będzie dodanie głębi do świata w Green Hell" - powiedział prezes.
Wskazał, że dzięki schematom wypracowanym podczas tworzenia pierwszej części Green Hell, spółka będzie w stanie szybko przejść przez kolejne etapy produkcji kontynuacji.
"Następnym etapem będą prace koncepcyjne nad poszczególnymi rozwiązaniami, nad tym żeby się zastanowić, które mechaniki uznajemy za na tyle dobre, że nie ma potrzeby ich zmieniania i ulepszania, a które uznajemy za dobre, ale warto je rozbudować" - powiedział Kwiatek.
źródło:stooq.pl