Dwa burki szczekają tutaj tak, że zaraz im się struny pozrywają, warto więc odnieść się do rzekomego braku zainteresowania grą - niektórzy wyciągają już bardzo pochopne wnioski, nie biorąc pod uwagę totalnie tego, że gra dopiero będzie na liście upcoming popular Steam, dopiero pójdzie prasówka do mediów itd. Najświeższy przykład z brzegu - Contraband Police, po ogłoszeniu daty premiery (na 33 dni przed premierą), przyrosty dzienne followers za kolejne 21 dni to było 10 osób dziennie (DZIESIĘĆ). Dopiero na równo tydzień do premiery, dynamika istotnie wzrosła i wyniosła średnio 310 followers dziennie. GSS to samo - ogłoszenie premiery, pod postem na Steam raptem 145 like'ów i 11 komentarzy. Przyrost followers za pierwszą dobę po ogłoszeniu daty - 24 osoby, średnia za kolejne 21 dni to 44 dziennie. Konkretne przyrosty zaczęły się na 6 dni przed premierą. To w temacie statystyk i komentarzy, że nie ma zainteresowania.