O ile w okresie kwiecień-czerwiec 2024 roku spółka Gamedust (GPW: GDC) wyszła na plus na poziomie zysku ze sprzedaży, o tyle w wakacyjnym okresie lipiec-wrzesień zmniejszenie przychodów ze sprzedaży historycznie wydanych gier już na to nie pozwoliło.
–
Za nami kolejny bardzo pracowity kwartał, w którym kontynuowaliśmy efektywność kosztową i skupienie na najważniejszych projektach, po których spodziewamy się największych strumieni przychodowych. Zakładamy, że jesteśmy obecnie blisko apogeum negatywnych tendencji, także tych dotykających globalnego rynku gier komputerowych. Zależy nam na jakości naszych produktów, nawet kosztem czasu ich przygotowania, gdyż zbudowaliśmy już renomę na rynku VR i jest to cenna baza do rozwoju w kolejnych latach – podkreśla Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-podsumowuje-trzeci-kwartal-2024-roku/