Dodatkowo w II kwartale bieżącego roku firma poniosła bardzo duże wydatki na zatowarowanie bowiem w najbliższym okresie oczekujemy na podpisanie kolejnej umowy dystrybucyjnej, co zmusza spółkę do zagwarantowania odpowiednich stocków magazynowych. Nie bez znaczenia jest także sezonowość sprzedaży i to, że w II kwartale jest ona najsłabsza. Niemniej w spółce nie wydarzyło się do tej pory nic, co mogłoby powodować niepokój wśród zarządających. W dniu 8 maja 2018 r. Spółka złożyła wniosek o dofinansowanie projektu w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand”. Przedmiotem projektu jest wdrożenie działań służących promocji marki kosmetycznej Vabun na rynkach perspektywicznych Chin, Rosji oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich, zgodnie z programem promocji branży kosmetycznej określonym przez PARP. Całkowity budżet projektu wynosi 310.300,00 zł przy wkładzie własnym Vabun na poziomie 46.545,00 zł