W ubiegłym roku wyniki spółki były tragiczne a obecnie osiągane są jeszcze gorsze o czym dobitnie świadczą wyniki za listopad. Kolejne miesiące mogą być jeszcze gorsze.
Wielu oszołomów zapewnie uzna kilku procentowe spadki za dobrą wiadomość nie biorąc pod uwagę jakie spadki odnotowała spółka w ubiegłym roku.
10.12. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący 21/2009
Zarząd "Euromark Polska" S.A. (Emitent) w nawiązaniu do polityki rozpoczętej i opisanej w raporcie bieżącym nr 3/2009 z dnia 08 kwietnia 2009 roku informuje, że skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w listopadzie 2009 roku wyniosły 7.226 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w listopadzie roku ubiegłego o 8,4%. W okresie marzec-listopad 2009 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 77.904 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 3,7%.
Jednostkowe wyniki sprzedaży "Euromark Polska" S.A. w listopadzie 2009 roku wyniosły 6.856 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w listopadzie roku ubiegłego o 5,1%. W okresie marzec-listopad 2009 roku jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 56.383 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 1,3%.
Spółka wchodzi właśnie w okres sezonowego szczytu sprzedaży i Zarząd jest przekonany, że dzięki zwiększeniu się sieci sprzedaży oraz jeśli warunki pogodowe zgodne będą ze średnią oczekiwaną o tej porze roku, to wartość sprzedaży swobodnie przekroczy poziom z zeszłego roku dla pełnego roku obrotowego Spółki, który kończy się 28 lutego 2010 r.
Jednocześnie Emitent przypomina, iż pełna informacja nt. wyników finansowych osiągniętych w perspektywie okresu obejmującego miesiące marzec-listopad 2009 roku zaprezentowana zostanie w raporcie okresowym za trzeci kwartał roku obrotowego 2009/2010, którego publikacja przewidziana jest na dzień 14 stycznia 2010 r.
kom espi mra