Fabrity inwestuje w Panda Group i szuka kolejnych komplementarnych firm z sektora usług ITPoznańska Panda Group dołącza do Grupy Fabrity, uzupełniając  jej kompetencje o usługi i rozwiązania z zakresu e-commerce, oparte  przede wszystkim o platformę Adobe Commerce (do niedawna Magento). To  firma znana z jakości usług, otrzymująca najwyższe noty i nagrody  Clutch.io – Magento Top Developers.
Spółka Fabrity, należąca do Grupy Fabrity Holding, nabyła 51%  udziałów w spółce Panda Group od dwóch jej założycieli i menedżerów.  Dotychczasowi wspólnicy zachowują łącznie 49% udziałów i będą aktywnie  zaangażowani w pracę nad rozwojem spółki, a Szymon Niedziela pozostaje  na stanowisku Prezesa Zarządu. Jednocześnie zostanie wzmocniony zespół  menedżerski, głównie w obszarze rozwoju biznesu i obsługi klienta, czego  wyrazem jest dołączenie do Zarządu Mai Rutkowskiej, dotychczasowej  dyrektor w Fabrity.
– Dzięki nabyciu udziałów w Panda Group kompetencje Fabrity  poszerzą się o tworzenie i rozwój rozwiązań e-commerce. Z naszej  perspektywy inwestycja w Panda Group jest atrakcyjną alternatywą wobec  rozwoju tego rodzaju biznesu w sposób organiczny – pozwala nam na  szybsze zwiększenie przychodów w specyficznym segmencie usług i  uzyskanie dostępu do kompetentnego i doświadczonego zespołu  technicznego. Jesteśmy również przekonani, że dzięki wkładowi Fabrity,  głównie w zakresie poszerzenia kompetencji sprzedażowych, dostępu do  nowych klientów i rynków, jesteśmy w stanie pozytywnie wpłynąć na tempo  wzrostu wspólnej inwestycji. Dla inwestorów natomiast oznacza to  przyspieszenie wzrostu i budowy wartości Grupy – podkreśla Tomasz Burczyński, Prezes Zarządu Fabrity Holding S.A.
https://pandl.pl/fabrity-inwestuje-w-panda-groupi-szuka-kolejnych-komplementarnych-firm-z-sektora-uslug-it/