Technologiczna Grupa Fabrity Holding, w ujęciu już bez sprzedanego pod koniec września zeszłego roku segmentu marketingowego, zanotowała w roku 2023 zwiększenie przychodów ze sprzedaży usług o 28,7% rdr, do 68,7 mln zł, przy czym kluczowe przychody operacyjne (bez refaktur i zakupu usług podmiotów spoza Grupy) skoczyły o 34,2%, do 62,4 mln zł. Wynik EBITDA wzrósł o 13,7% rdr, do 8,6 mln zł, a zysk operacyjny zwiększył się o 28,8% rdr, do 6,4 mln zł.
–
To był bardzo udany, pracowity rok w Grupie Fabrity Holding, bogaty w istotne wydarzenia. Rozwój współpracy z unijną agencją Frontex, projekty z ABB i pozostałymi kluczowymi klientami oznaczały w efekcie rekordowy rok w historii zależnej spółki Fabrity. To o tyle warte podkreślenia, że cała branża usług IT przeżywała trudne chwile. Z kolei przełomem w spółce PerfectBot było wdrożenie nowej wersji chatbota, opartej na technologii AI. Rok 2023 miał również dla nas wymiar epokowy, związany ze sprzedażą spółek marketingowych i marki K2, czyli podstawowego biznesu w przeszłości, za czym poszła zmiana nazwy spółki i wyklarowanie czysto technologicznego profilu Grupy. To efekt sukcesu misji Pawła Wujca, od którego przejąłem stery całej Grupy – mówi Tomasz Burczyński, od listopada 2023 rokuPrezes Zarządu Fabrity Holding S.A., jednocześnie Prezes Zarządu i współtwórca sukcesu software house’u Fabrity.
https://pandl.pl/fabrity-holding-podsumowuje-rok-2023-i-finalizuje-strategie-na-lata-2024-2026/