EUROMARK POLSKA SA wyniki sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2009
Raport bieżący 19/2009
Zarząd "Euromark Polska" S.A. (Emitent) w nawiązaniu do polityki rozpoczętej i opisanej w
raporcie bieżącym nr 3/2009 z dnia 08 kwietnia 2009 roku informuje, że skonsolidowane
wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej we wrześniu 2009 roku wyniosły 6.159 tysięcy
złotych i były niższe od osiągniętych we wrześniu roku ubiegłego o 28%. W okresie
marzec-wrzesień 2009 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 61.265 tysięcy złotych
i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 7,3%.
Jednostkowe wyniki sprzedaży "Euromark Polska" S.A. we wrześniu 2009 roku wyniosły 5.786
tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych we wrześniu roku ubiegłego o 21,8%. W
okresie marzec-wrzesień 2009 roku jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 40.623 tysiące
złotych i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 0,9%.
Skonsolidowane wyniki sprzedaż Grupy we wrześniu b.r. nie obejmują już brytyjskiej
spółki zależnej Eurotech Leisure Ltd., która została sprzedana w sierpniu b.r. Ponadto
warunki pogodowe we wrześniu były ekstremalnie niekorzystne dla sprzedaży towarów
jesienno-zimowych (zbyt wysokie temperatury i brak deszczu) w porównaniu do roku
ubiegłego. Zarząd oczekuje znaczącej poprawy jednostkowych wyników sprzedaży w kolejnych
miesiącach roku obrotowego.
Jednocześnie Emitent przypomina, iż pełna informacja nt. wyników finansowych osiągniętych
w perspektywie okresu obejmującego miesiące marzec-wrzesień 2009 roku zaprezentowana
zostanie w półrocznym raporcie okresowym za pierwszą połowę roku obrotowego 2009/2010,
którego publikacja przewidziana jest na dzień 30 października 2009 r. oraz w raporcie
okresowym za trzeci kwartał roku obrotowego 2009/2010, którego publikacja przewidziana
jest na dzień 14 stycznia 2010 r.
kom espi mra