Wiadomości
16-02-2012
ESOK LSI Software w Wrocławskim Parku Wodnym
Wrocławski Park Wodny jest obecnie jednym z największych obiektów rekreacyjno-sportowych w Polsce. Pod jednym dachem zgromadzono bowiem liczne atrakcje dla gości: baseny rekreacyjne oraz sportowe, zjeżdżalnie, sauny, jacuzzi, zabiegi SPA & Wellness, kluby fitness oraz szeroką gamę lokali gastronomicznych.
Ten nowoczesny obiekt został kilka dni temu wzbogacony o najnowocześniejszy system do elektronicznej obsługi klientów ESOK produkowany przez LSI Software.
Zgodnie z postanowieniami przetargu LSI Software dostarczyło i zainstalowało w całym kompleksie wrocławskiego aquaparku system ESOK wraz z niezbędną infrastrukturą sprzętową. Do głównych zadań wdrożonego oprogramowania należy zarządzanie procesem sprzedaży jak również kontrolą dostępu do poszczególnych stref obiektu. Rozwiązanie LSI Software swym zakresem obejmuje cały obszar działalności Wrocławskiego Parku Wodnego zapewniając sprawną sprzedaż, obsługę klienta indywidualnego oraz grup zorganizowanych, obsługę karnetów i abonamentów czy rezerwację zajęć lub miejsc za pomocą Internetu.
Wdrożony przez LSI Software elektroniczny system obsługi klientów ESOK jest niezwykle szybkim, wydajnym i wszechstronnym systemem kasowym zintegrowanym z systemem księgowo-finansowym oraz specjalistycznym sprzętem komputerowym i urządzeniami kontroli dostępu. Ten nowoczesny system zapewnia managerom rozbudowane raporty i szczegółowe analizy pozwalając na optymalne zarządzanie i planowanie stanu obłożenia obiektu.
Elektroniczny system obsługi klientów ESOK jest kolejnym specjalistycznym systemem oferowanym przez LSI Software, której dotychczasowe systemy do zarządzania gastronomią POSitive Restaurant, obiektami hotelowymi – InteliHotel, sieciami sprzedaży POSitive Retail czy przedsiębiorstwami z sektora MSP – Bastion ERP cieszą się ogromną popularnością i uznaniem klientów.