- Umowy obowiązywać będą do 31.08.2027 r. Maksymalna szacowana łączna wartość w/w umów w okresie ich
obowiązywania wyniesie 233,45 mln zł netto.
- W okresie 9 miesięcy 2025 r. wynik EBIT wyniósł 90,8 mln zł, tj. poprawił się w porównaniu do analogicznego okresu 2024 r. o 883,0mln zł.
- wydatków z tytułu nabycia niefinansowych aktywów trwałych w wysokości 245,1 mln zł (głównie inwestycje taborowe)
- odpisach z tytułu utraty wartości na poziomie 191,1 mln zł
- Polski jako „hubu” logistycznego nie podlega zasadniczej redukcji, to stąd, do naszego wschodniego sąsiada trafia znaczna część towarów. Jest to kluczowa szansa dla rozwoju relacji handlowych w przyszłości, zwłaszcza w kontekście możliwego zakończenia działań zbrojnych oraz potencjalnej odbudowy Ukrainy. W Polsce równocześnie rośnie znacząco rola portów morskich, jako głównego okna na świat polskiej ekonomii, z uwagi na ten fakt, zasadniczo wzrosło
- jednakże tworzy to także podwaliny do ściślejszego powiązania gospodarczego z Litwą, Łotwą i Estonią, a także w sposób naturalny z Ukrainą.
- Marza do góry prawię 10%