Pytania:
Dzien dobry,
Minelo juz kilka ladnych tygodni od podpisania umowy z Nuvias a na stronie tej firmy nadal nigdzie nie ma informacji o tym partnerstwie. Zakładam ze jest to zwiazane z ich polityka dodawania takich informacji dopiero wtedy gdy wszyscy dystrybutorzy sa przeszkoleni z nowego narzedzia. Czy moglby sie Pan odniesc do tej hipotezy?
Dodatkowo chcialem zapytac czy w Q1 mozemy spodziewac sie jakis informacjo o podpisaniu jakiekolwiek umowy? Czy raczej spodziewacie sie Panstwo ze umowy o ktorych moglibyscie poinformowac komuniaktem beda raczej podpisywane w kolejnych kwartalach?
Odpowiedz:
Dzień dobry,
Obecnie trwa proces wdrożenia tej umowy w życie - szkoleni są pracownicy dystrybutora, inżynierowie i zespół wsparcia technicznego. Kończymy uzgadniać kluczowe procesy i procedury. W kolejnym kroku podjęte zostaną działania w stosunku do jego Partnerów. Przy okazji zwracam uwagę, iż nasze rozwiązanie to zawansowany system skierowany do dużych i bardzo dużych przedsiębiorstw. Proces zakupowy trwa od kilku do kilkunastu miesięcy, a sam zakup poprzedzony jest m.in. testami w środowisku produkcyjnym klienta.
Jeśli chodzi o umowy to przykro mi, ale ze względu na interes spółki nie udzielamy informacji o procesowanych umowach, a jedynie tych które zostały podpisane. Przypomnę że raportowaniu podlegają wszystkie umowy istotne. W przypadku umów handlowych są to te, które przekraczają określoną wartość (pow. 10% obrotów za ostatnie 4 kwartały). Brak komunikatów nie oznacza więc, iż żadna umowa nie została podpisana tylko, że nie została podpisana umowa spełniająca te kryteria. Wraz z wzrostem przychodów rośnie też próg.
Z poważaniem