Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  26,80 zł , zmiana od tamtej pory: -86,19%

Dramatycznie słaby debiut TOP SPEED2

Zgłoś do moderatora
Tak słabego debiutu to chyba nikt się nie spodziewał.

Praktycznie tej gry nie ma nigdzie - mało kto się nią interesuje.
Zaledwie kilkadziesiąt tysięcy pobrań, 69 ocen.
A mówimy o najważniejszym momencie czyli debiucie, kiedy poprzednie gry osiągały milionowe pobrania w kilka dni.

Na najważniejszym rynku - USA - brak w rankingu pobrań, a na Grossing 162 miejsce w kategorii Racing. Otchłań.

Dla porównania stara gra Top Speed jest na 31 miejscu w pobraniach i Grossing w USA.
Moto Rider Go jest 53 w pobraniach i 153 w Grossing w USA.
Racing Xtreme2 - 53 w pobraniach i 63 w Grosdsing w USA.

Gra, która miała być przełomem (mulitplayer) dla T-Bull przechodzi niezauważona. I zapewne T-Bull nie ma pieniędzy na marketing.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
TBULL 0,00% 3,70 2025-10-17 11:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.