https://www.parkiet.com/Parkiet-TV/312099851-Dobre-czasy-dla-e-handlu-nie-mina-wraz-z-pandemia.html
Ten rok jest dla Dadelo bardzo udany. W pierwszych trzech kwartałach liczba zamówień była o 87 proc. większa niż przed rokiem, przychody ze sprzedaży wzrosły o 103 proc. rok do roku, skokowo zwiększyły się też zysk i rentowność. Czy nie obawia się pan, że 2021 rok – choćby z powodu wysokiej bazy odniesienia, ale też powrotu do normalności po pandemii – przyniesie wyraźne pogorszenie wyników? I że tak dobrej koniunktury na rynku rowerowym i w e-commerce, jak w 2020 r., długo nie będzie?
Nie obawiam się tego. Dużym problemem sklepów rowerowych jest obecnie brak towaru. Jest popyt na rowery, a nie ma podaży. Fabryki miały zbyt długą przerwę, aby szybko nadrobić zaległości. W 2021 r. warunki w e-commerce będą moim zdaniem jeszcze lepsze niż w tym. Skutki pandemii będą odczuwalne długo. Nie jest tak, że branże, które w trakcie kryzysu skorzystały, teraz popadną w niełaskę. Ludzie, którzy zaczęli korzystać z e-commerce, nie przestaną tego robić.