W okresie drugiego kwartału 2020 roku dział E-commerce rozpoczął sprzedaż produktów
marek własnych na platformie Amazon w formule Fulfilment by Amazon. Oznacza to wysyłkę
produktów do klienta bezpośrednio z magazynów Amazon, co wpływa na terminowość
dostaw dla klientów za granicą oraz możliwość skorzystania z priorytetowej dostawy za
pośrednictwem usługi Amazon Prime.
Dział Logistyki wdrożył możliwość automatycznych wydań zamówień zgodnie z metodą FEFO.
Spółka znakomicie wykorzystuje sytuację na rynku, w Pl nr 1, teraz pora na Europę i cały świat.
https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=de&u=https://www.amazon.de/Sportnahrung-SFD-Nutrition-Nahrungserg%25C3%25A4nzung/s%3Frh%3Dn%253A64373031%252Cp_6%253AA1TEQ8Z7OBOG77&prev=search&pto=aue