W czwartym kwartale zaczęły się pojawiać kolejne efekty obranej strategii go-to-market, w ramach której zaczęliśmy skupiać się na znacznie większych projektach i klientach zdolnych do wspólnego wdrożenia naszej platformy i przejęcia pełnej kontroli po wdrożeniu. Pierwsze projekty w Amazon i Morgan Stanley potwierdziły nie tylko realność tych założeń, ale również pozwoliły nam dalej rozwijać świadomość wartości jaką generujemy dla naszych klientów" - powiedział PAP Biznes Paweł Wieczyński, prezes DataWalk.
Wskazał, że DataWalk przeszło transformację od mniejszych projektów na kontrakty o wieloletniej wartości liczonej w milionach dolarów. To fundamentalna zmiana, która wpływa na całą organizację – od lejka sprzedażowego, przez relacje z klientami Enterprise, po sposób realizacji wdrożeń.
"Nasze plany na przyszłość są ambitne i koncentrują się na kilku kluczowych filarach. Po pierwsze, dążymy do znaczącego wzrostu przychodów, zarówno poprzez realizację ambitniejszych projektów, jak również przez nowy model licencyjny oparty o subskrypcji rocznej" - powiedział Kamil Góral, VP of Marketing w DataWalk.
"Po drugie, chcemy zwiększyć wartość generowaną dla klientów poprzez nasze nowe podejście do wdrożeń i rozbudowy systemu, co oznaczać będzie zwiększanie zakresu użycia platformy DataWalk i rozwijanie długoterminowych relacji z klientami. Kluczowym elementem tej strategii jest model sprzedaży licencji Enterprise, gdzie wartość jednej licencji zaczyna się od 6 milionów dolarów rocznie i chcemy zademonstrować przykłady takich strategicznych partnerstw z klientami w tym i kolejnym roku" - dodał.