"– W naszym odczuciu spółka zakończyła ostatni miesiąc 2019 roku ze stabilną pozycją na rynku. Z podniesioną głową patrzymy na kolejne 12 miesięcy pod znakiem nowych wyzwań. Planujemy pojawić się na zupełnie nowych platformach i pracować nad zupełnie nową kategorią tytułów. W T-Bull będziemy przecierać nowe szlaki i to nasz priorytet na rok 2020" – powiedział Fijałkowski.
"– Najnowsza produkcja ‚Top Speed 2’ w grudniu została pobrana ponad 300 tys. razy. Wynik ten pokazuje, że globalna promocja, jaką aplikacja uzyskała w listopadzie dała długoterminowe efekty, których rezultaty przekładają się również na grudniowe wyniki" – czytamy w komunikacie.
+ wybrane 2 (tylko) produkcje, ich pobrania i średnia monetyzacja z ostatniego miesiąca:
TS2 ponad 300.000 * ponad 8,5$, co by dawało ponad 10.000.000PLN (-?)!
TBH ponad 220.000 * ponad 5,6$, co by dawało jakieś 5.000.000PLN (-?)!
Należy zwrócić szczególną uwagę, że tym razem ton wypowiedzi jest w formie dokonanej!