Dla tych co nie czytali, jest rozmowa z prezesem Dwernickim w Forbes, dużo tam biznesowych kulis i opisanych kamieni milowych dzięki którym połączona wycena rynkowa Cyberfolks i Vercomu przekracza dziś 3 mld zł:
- budowa globalnego biznesu to teraz główny cel grupy, jesteśmy od robienia rzeczy trudnych
- ich budżet akwizycyjny wynosi 100 mln euro, choć nie jest łatwo kupić w pełni perspektywiczną i zdrową spółkę w atrakcyjnej cenie
- Vercom jest w kilku zaawansowanych rozmowach w sprawie kolejnych przejęć
- prywatny cel biznesowy prezesa to, aby w ciągu 2-3 lat wycena rynkowa cyber-Folks doszła do poziomu 1 mld dolarów
- zakup MailerLite otwiera nam drzwi do ekspansji na całym świecie i kolejnych akwizycji
- jako Vercom nie boją się konkurencji ze strony WhatsApp, Messenger czy Viber, w razie istotnych potrzeb klientów potrafią każdy z nich wdrożyć na swojej platformie
- spółka zależna Profitroom rozpycha się w RPA
- zainwestowali 9 mln zł w R&D i rozwój nowych produktów, rozwój organiczny jest bardzo ważny dzięki odpowiedniej kadrze specjalistów, która umie tworzyć nowe produkty, a MailerLite daje kanał globalnej sprzedaży
-nowe produkty oparte o sztuczną inteligencję świetnie pomagają automatyzować procesy biznesowe oraz spełniać oczekiwania klientów np. pomóc szybko i tanio zrobić stronę internetową
- nie jesteśmy już firmą hostingową tylko producentem oprogramowania, który wspiera małe i średnie firmy w obecności w Internecie