Moim zdaniem 6 rzeczy.
1. Zostawienie optymalizacji na koniec produkcji (niestety podyktowane ograniczonym budzetem). Farmiacy nie wzieli pod uwage, ze obecnie graczy nie obchodzi, ze EA bo optymalizacja ma byc zawsze, moze brakowac rzeczy w grze ale optymalizacja ma byc.
2. Zbyt krotki odstep od kampanii na Kickstarterze. Tutaj chyba malo kto spodziewal sie, ze szacunki gamalytick zostana przez to zafalszowane.
3. Nie usuneli antyrosyjskih napisow pisanych po ukrainsku z wrakow czolgow w grze, co zemscilo sie lawina negatywnych ocen od rosyjskich graczy i obnizeniem widocznosci gry na steam.
4. Nie do konca przemyslane wejscie z EA na rynek azjatycki, gdzie EA nie jest tak szeroko znane i akceptowane jak na rynku zachodnim, co moglo zkutkowac czestrzymi zwrotami.
5. Niezrozumienie ze strony graczy, ze na etapie EA developer zastosowal zaslepki w postaci dialogow wygenerowanych przez AI.
6. Niejasne zakomunikowanie, ze do trybu co-op trzeba dotrzec w drodze rozwoju postaci, gdyz inni gracze dopiero pozniej beda mogli wcielac sie w inne wersje glownego bohatera i wszyscy razem brac udzial w misjach przychodzac z roznych wymiarow do wspolnego miejsca.
Farmiacy po tych doswiadczeniach beda lepszymi wydawcami w przyszlosci jak mniemam i wyciagna wnioski jeszcze przed pelna premiera gry.