Forum Giełda +Dodaj wątek

CEZ – linia trendu jako miejsce na „łapanie dołków” 0

Zgłoś do moderatora
Jak co dzień, podczas przeglądania wykresów w poszukiwaniu nietuzinkowych sytuacji natrafiłem na wykres CEZ. Bez chwili zastanowienia, od razu mogę narysować dwie linie trendu- pasujące idealnie do dołków na wykresie.

Idąc tym śladem od razu nasuwa się myśl – „czy to nie jest super okazja do dobrania akcji w dołku?” – na pewno pomyśli tak znaczna grupa amatorów. Nie byłbym sobą jakbym nie przyjrzał się bliżej świeczkom. Zacznijmy od wykresu tygodniowego:


Linia trendu spadkowego to tylko mały szczegół. Większe znaczenie mają świeczki i poziom, wokół którego akcja się potoczyła.

Więcej oraz wykresy: http://comparic.pl/cez-linia-trendu-miejsce-lapanie-dolkow/

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
CEZ 0,09% 225,20 2025-10-14 16:47:45
2025-10-03
Interest Payment Notice
2025-09-16
Interest Payment Notice
2025-09-15
Private Placement Bond Issue
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.