„Nie tylko w czasie obowiązywania godzin giełd papierów wartościowych, ale przez 24 godziny będzie można u nas trade’ować akcjami, które są stokenizowane. Ponadto dla nas najważniejsze jest to, że mamy swój natywny token. Będzie on notowany u nas i na innych giełdach krypto, zostanie także zaoferowany jako nagroda w wyścigu Giro d’Italia. Szykujemy się do publicznej oferty. Od pewnego czasu dostrzegamy pewną zmianę zachowań wśród klientów rynku tradycyjnego polegającą na tym, iż w coraz większym stopniu kierują oni swoją uwagę w kierunku tokenów, dlatego chcemy wyjść naprzeciw aktualnym oczekiwaniom. Sądzę, że z czasem popularność tokenów przewyższy popularność tradycyjnych akcji. To również stanowi część procesu upowszechniania kryptowalut” – wskazał CEO.
zondacrypto ma 1,2 mln użytkowników, chce być 2-3 regulowaną kryptogiełdą w Europie – Inwestycje.pl