Spółka podczas wczorajszej sesji opublikowała wyniki za lipiec. W tym miesiącu firma odnotowała 14 mln zł przychodów z polskiej sieci detalicznej, co oznacza wzrost o 6% w porównaniu z poprzednim rokiem. Natomiast w kanale internetowym przychody wyniosły 1,9 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem o 23%. Narastająco, od stycznia, polska sieć detaliczna wypracowała 84,5 mln zł przychodu, co oznacza wzrost o 5%. W tym okresie w krajowym kanale internetowym sprzedaż wyniosła 13,2 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 23%. Spoglądając na wykres, widać że sytuacja spółki nie jest zbyt ciekawa. Cały czas trwają spadki, a cena zbliża się do poziomu poprzedniego dołka. Wszystko wskazuje, że kurs może nadal spadać, w rejon głównego wsparcia w okolicach 19 – 20 zł.
link