W Q3’25 nastąpiło przyspieszenie tempa rozwoju sieci sprzedaży stacjonarnej
Grupy CCC,
głównie za sprawą przyrostu powierzchni szyldu HalfPrice – jej dynamika sięgnęła poziomu 50 proc. rdr. W minionym kwartale łączny przyrost powierzchni sieci własnej i franczyzowej wyniósł 85 tys. mkw. (wobec 110 tys. mkw. w pierwszym półroczu), z czego blisko połowa otwarć przypadła na ostatni miesiąc – październik. W ostatnim kwartale roku Grupa planuje otwarcie dodatkowo ok. 125 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej.
W Q3’25
Grupa CCC odnotowała wynik operacyjny na poziomie 221 mln PLN oraz wynik EBITDA w wysokości 404 mln PLN. W okresie ostatnich 12 miesięcy rentowność EBITDA Grupy CCC wyniosła 16 proc. i wzrosła w ujęciu rok do roku o 2 p.p.
https://omnichannelnews.pl/2025/12/03/historyczny-dzien-dla-ccc/