08.12. Warszawa (PAP) - CAM Media za 3,2 mln zł kupiło 55 proc. udziałów w spółce Ad-vice oraz uzgodniło zasady zakupu pozostałych udziałów - podała spółka w komunikacie.
"Łączna cena sprzedaży udziałów w kwocie 3.200.000 PLN, płatna będzie w dwóch ratach: 2.000.000 PLN płatne najdalej do dnia 21 grudnia 2009 roku oraz 1.200.000 PLN płatne w terminie 14 dni licząc od dnia zarejestrowania przez sąd rejestrowy uchwał podjętych w dniu 8 grudnia 2009 roku, nie później jednak niż do dnia 28 lutego 2010 roku. Własność udziałów zbywanych przechodzi na Emitenta z dniem zapłaty I raty ceny tj. z dniem uznania tą kwotą rachunku bankowego sprzedającego. Umowa sprzedaży wygasa w razie skutecznego odstąpienia od umowy inwestycyjnej z dnia 8 grudnia 2009 roku" - napisano.
Oferta kupna pozostałych udziałów może zostać zrealizowana w ramach trzech opcji: Opcji PUT 2010, Opcji PUT 2011 i Opcji PUT 2012.
"Co do zasady cena sprzedaży pozostałych udziałów będzie każdorazowo ustalana na podstawie wyniku finansowego netto Ad-vice Sp. z o.o., osiągniętego za dany rok realizacji Opcji PUT, ustalonego na podstawie zbadanego przez biegłego rewidenta sprawozdania finansowego i będzie obliczona na podstawie ustalonego w umowie inwestycyjnej wzoru, przy czym maksymalna cena sprzedaży w przypadku Opcji PUT 2010 nie będzie wyższa niż 2.500.000 złotych, w przypadku Opcji PUT 2011 nie będzie wyższa niż 1.500.000 złotych, w przypadku Opcji PUT 2012 nie będzie wyższa niż 2.000.000 złotych" - dodano.
Prezes CAM Media Krzysztof Przybyłowski mówił w listopadowym wywiadzie dla PAP, że spółka wykorzystuje okres dekoniunktury w branży i pracuje nad akwizycjami, co było jednym z celów przeprowadzonej wiosną 2008 roku emisji. Firma pozyskała wówczas od inwestorów 20 mln zł.
Ad-vice to internetowa sieć reklamowa, której przychody w 2008 roku wyniosły 4,9 mln zł. Od stycznia do października 2009 roku przychody spółki wyniosły 4,34 mln zł, a zysk netto ponad 0,41 mln zł.(PAP)
[08-12-2009 16:24] CAM MEDIA SA zawarcie przez emitenta znaczących umów
--------------------------------------------------------------------------------
08.12. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący 30/2009
Zarząd CAM Media S.A. (dalej: "Emitent") informuje, że w wyniku negocjacji prowadzonych w okresie od dnia 10 listopada 2009 r., w dniu 8 grudnia 2009 roku zawarł z:
1) Xevin Investments SARL z siedzibą w Luksemburgu, Panem Bartoszem Wieczorek i Ad-vice Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie umowę inwestycyjną, której wartość przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta (kryterium umowy znaczącej);
2) Xevin Investments SARL z siedzibą w Luksemburgu umowę sprzedaży 550 udziałów, stanowiących 55% w kapitale zakładowym Ad-vice Sp. z o.o., której wartość przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta (kryterium umowy znaczącej).
Przedmiotem umowy inwestycyjnej jest ustalenie zasad sprzedaży przez Xevin Investments SARL i Pana Bartosza Wieczorek na rzecz Emitenta 550 udziałów, stanowiących 55% w kapitale zakładowym Ad-vice Sp. z o.o. oraz zasad nabycia przez Emitenta pozostałych 450 udziałów, stanowiących 45% w kapitale zakładowym Ad-vice Sp. z o.o., jak również określenie zasad funkcjonowania stron umowy inwestycyjnej w ramach Ad-vice Sp. z o.o. po nabyciu udziałów przez Emitenta, w szczególności poprzez ustalenie kształtu umowy Ad-vice Sp. z o.o., zasad na jakich działać będą organy tej spółki, zasad podziału zysku, zasad sporządzania sprawozdań finansowych oraz zasad przekazywania Emitentowi informacji na temat Ad-vice Sp. z o.o. Przygotowany przez Ad-vice Sp. z o.o. i obecnych udziałowców oraz zaakceptowany przez Emitenta dokument określający oczekiwane wyniki finansowe na lata 2010-2012 wraz z opisem założeń i strategii stanowi załącznik do umowy
inwestycyjnej.