Call2Action wdroży kontent wysokiej rozdzielczości we współpracy z PAP
Łukasz Szewczyk, 17 maja 2011, godz. 10:22
TAGI: Call2Action, PAP
Call2Action wspólnie z Polską Agencją Prasową (PAP) wprowadzą na nośniki multimedialne kontent w wysokiej rozdzielczości.
Call2Action współpracuje z Polską Agencją Prasową od ubiegłego roku, wykorzystując licencjonowane przez PAP treści w swojej sieci nośników OOH TV. Od kilku miesięcy obie firmy testowały wspólnie kontent wysokiej rozdzielczości na tych nośnikach. Teraz zakończyły się testy i trafił on do całej sieci multimedialnych
ekranów firmy Call2Action.
- To bardzo ważne, żeby kontent dedykowany Digital Signage był aktualny, sprawdzony i wysokiej jakości, a PAP jest dla nas gwarantem wszystkich tych cech - mówi Rafał Tyborowski, dyrektor biura reklamy Call2Action. - Rynek Digital Signage w Polsce wychodzi już z okresu niemowlęcego. Dysponujemy już dopracowaną technologią, posiadamy specjalistyczne nośniki, mamy szerokopasmowy internet (czy mobilny GPRS), natomiast istnieje potrzeba tworzenia dobrych treści: aktualnych, interesujących, lokalnych, dedykowanych temu medium. Wysokiej jakości kontent to obecnie jeden z kluczowych czynników rozwoju tego rynku - dodaje.
Źródło: Call2Action / Polska Agencja Prasowa