Bardzo pozytywny wpływ na osiągane w pierwszych miesiącach 2021 roku wyniki miała aplikacja Bike Tracker, która podczas zimy w Europie i Ameryce Północnej, zyskiwała dużą popularnośd wśród użytkowników w Indiach i Ameryce Południowej, skutecznie rekompensując w tym okresie słabsze wyniki aplikacji Ski Tracker. Aktualnie, wraz z nastaniem wiosny i sezonu rowerowego w krajach Europy zachodniej i USA, aplikacja Bike Tracker w wersji Android bardzo dynamicznie zyskuje użytkowników również w tych rejonach świata.
W ostatnich tygodniach bardzo obiecująco rośnie również liczba użytkowników tej aplikacji korzystających z urządzeo Apple poprzez platformę App Store.
W związku z dynamicznym wzrostem liczby użytkowników, wysokimi wskaźnikami zaangażowania i bardzo pozytywnymi ocenami, Spółka planuje dodawanie i rozwijanie kolejnych funkcjonalności aplikacji Bike Tracker oraz rozbudowę systemu monetyzacji, które będą miały na celu dalszy wzrost liczby i zaangażowania użytkowników oraz zwiększenie dochodowości aplikacji.