Dziwi mnie ta niechęć do OPN, dlaczego twierdzisz, że przedtem opowiadali bajki? Wszystkim się wydaje, ze zbudować silną firmę na kilku rynkach to tak jak zająć pozycję na kontraktach. Wg mnie w roku 2009 wydażyło się więcej w OPN niż w każdym innym roku -oto fakty:
- sprzedaż na 4 nowych rynkach (jest faktem o czym wkróce będa informować z firmy)
- silna pozycja na rynku internetowym (gdzie nie sprawdze to oponeo, opony.com. opony.com.pl - kto wtajemniczony w google wie o czym pisze)
- szereg dofinansowań z UE na nowe projekty (łącznie na kilkanaście mln zł)
- pozycja lidera w rynku detalicznym sprzedaży opon
- chyba jedyny sklep stricto internetowy, który co roku generuje zyski
Poczytaj trochę więcej - nie patrz tylko na same liczby.
Pozdrawiam serdecznie - w moim poście nie żywie żadnej urazy do pesymistów