https://strefainwestorow.pl/artykuly/gaming/20231124/obiecujace-premiery-gier
W przyszłym roku, a konkretnie 28 lutego, premierę w trybie wczesnego dostępu będzie miała druga produkcja Drago entertainment „Winter Survival”. Aktualnie grę obserwuje ponad 16 tys. osób, co daje 144 miejsce w rankingu produkcji najczęściej dodawanych do listy życzeń przez użytkowników Steam. Póki co prace mają iść zgodnie z planem.
„Zgodnie z harmonogramem, przygotowujemy się do wydania gry 28 lutego 2024 r. Tytuł jest obecnie w zaawansowanej fazie QA. Testujemy grę razem z zewnętrznym partnerem. Po zakończeniu tej fazy planujemy playtesty (testowanie gry na różnych etapach produkcji – red.). Chcemy by wersja, która dostępna będzie w lutym, była na możliwie jak najwyższym poziomie” mówi nam Joanna Tynor, prezeska Drago entertainment.
Ważną rolę w kampanii marketingowej tytułu odgrywać ma wydarzenie „Steam Next Fest”, które potrwa od 5 do 12 lutego.
„Mamy zaplanowaną kampanię marketingową. Pracujemy nad nią razem z zatrudnioną przez nas agencją PR-ową, która ma na koncie między innymi udaną kampanię promocyjną pierwszej części „Ghostrunnera”. Na pewno ważnym elementem będą działania dookoła „Steam Next Fest”, który odbywa się dosłownie kilka dni przed premierą. Cross-promocja (wzajemna promocja produktów przez firmy – red.) będzie też na pewno ważnym elementem naszych działań – trwają tutaj prace nad naprawdę ciekawymi współpracami. Mamy też zaplanowane trailery oraz publiczne playtesty - chcemy koncentrować się na przekonywaniu graczy gameplay’ em (rozgrywką - red.), chociaż mamy też przygotowane materiały CGI” uzupełnia Tynor.
Poniżej najnowszy cinematic trailer.
https://www.youtube.com/watch?v=naIVHiAZafY&ab_channel=IGN