Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  12,49 zł , zmiana od tamtej pory: 136,19%

Answear.com (portfel MCI) rozpoczyna europejska ekspansje.

Zgłoś do moderatora
Multibrandowy sklep internetowy z odzieżą i dodatkami Answear.com szuka nowych klientów w Europie Środkowo-Wschodniej i rozpoczyna kampanię reklamową w telewizji.
Obecny na rynku od 2010 roku Answear.com wystartował z nową kampanią telewizyjną. Spot będzie emitowany w Polsce, na Ukrainie i w Rumunii, a w kolejnych miesiącach prawdopodobnie także w Czechach, na Słowacji oraz innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Emitowany w telewizji spot można obejrzeć w serwisie YouTube:

Proklienckie podejście do sprzedaży internetowej
– W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy kilka kolejnych proklienckich zmian, które komunikujemy w TV. Wprowadziliśmy całkowicie darmowe zwroty, na nasz koszt. Otworzyliśmy wielki, nowoczesny magazyn pozwalający na wysyłkę wszystkich zamówień w 24 godziny. Dodaliśmy możliwość odroczonej płatności. Rozwinęliśmy opcję porad stylizacyjnych na telefon, maila i chata. Chcemy, żeby Answear.com był miejscem, w którym spełniają się ludzkie marzenia, gdzie klienci znajdują dokładnie to, czego szukają i wiedzą, że zawsze mogą liczyć na pomoc ze strony naszej obsługi – mówi Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu i E-commerce.
Zobacz również:Sklep Answear.com w nowej odsłonie
– Ważnym elementem jest też prostota i uniwersalność przekazu. Pamiętaliśmy o ty,m tworząc komunikację, którą po raz pierwszy w naszej historii, zobaczą telewidzowie w co najmniej kilku europejskich krajach – dodaje Wojciech Tomaszewski.
Telewizja wsparciem handlu w kanałach online
Reklama skierowana jest głównie do kobiet, które stanowią największą grupę klientów sklepu. Nowy spot prezentuje korzyści płynące z robienia zakupów w Answear.com: duży wybór produktów, szybką dostawę, możliwość przymierzenia rzeczy w domowym zaciszu czy darmowe zwroty. Przewodnie hasło kampanii brzmi: „W Answear starają się bardziej”.
– Bardzo zależy nam na tym, aby budować wizerunek marki Answear nie tylko jako eksperta w obszarze fashion, ale także jako zespołu ludzi, którzy dbają o komfort zakupów swoich klientów. I właśnie tę kombinację modowości oraz „customer service” chcieliśmy zaprezentować w naszym najnowszym spocie – podkreśla Wojciech Tomaszewski.
Kampania potrwa w Polsce do 13 grudnia 2015 roku. Będzie równolegle emitowana również w pozostałych krajach, w których Answear.com prowadzi swoją działalność.
Zobacz również:Sklep Answear.com w nowej odsłonie
Answear.com  został założony w grudniu 2010 roku. Po 3 latach sukcesów na polskim rynku mierzonych stale rosnącą liczbą klientów oraz branżowych nagród, w marcu 2014 rozpoczął swoją działalność w Czechach, a w listopadzie 2014 – na Słowacji. W ofercie sklepu znajdują się ubrania, obuwie oraz dodatki ponad 200 światowych marek. Wśród nich są zarówno marki popularne (Mango, Vero Moda), marki sportowe (Adidas, Nike, New Balance), kultowe marki dżinsowe, (Levi’s, Lee, Wrangler), jak i marki z wyższej półki (Diesel, Guess Jeans, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY).

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
MCI 2,08% 29,50 2025-10-17 17:02:30
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.