Podczas wtorkowej sesji spółka opublikowała raport z wynikami za trzeci kwartał roku obrotowego 2018-19. W ostatnich trzech miesiącach, spółka wypracowała sprzedaż o 9% większa niż przed rokiem. Jest to bardzo mocny wynik, osiągnięty mimo bardzo późno przypadającej w tym roku Wielkanocy. Wzrost przychodów sięgnął w tym okresie niemal 10%, co oznacza, że spółka rosła szybciej niż rynek wina w Polsce. Mimo dobrej sprzedaży, z uwagi na wyższe koszty finansowe i podatek dochodowy, wynik netto wykazał 0,2 mln zł straty. Jest to wynik gorszy niż przed rokiem o 0,6 mln zł. Na wykresie mamy ruch w dół na wsparcie okolic 14,50 zł. Od dołka z listopada cena wzrosła o 57%. Nie powinna więc dziwić większa korekta. W długim okresie czasu spółka nadal powinna być ceniona przez inwestorów długoterminowych, którzy na spadki patrzą raczej jak na okazję na tańsze zakupy.
link