Ponad pół biliona zł będzie wydane na rozwój infrastruktury kolejowej, drogowej i wojskowej w perspektywie 10 lat w Polsce.
Tak się składa, że Mirbud jest drugim największym budowniczym dróg i niewiele ustępuje budimexowi, ma ambicje wejść do top 5 już w pierwszych latach przy budowie kolei oraz wykonał kilak instalacji wojskowych, a pozyskany kontrakt na budowę lotniska i infrastruktury dla F-35 jest bardzo dobrym prognostykiem dotyczącym przyszłych kontraktów wojskowych.
Poniżej fragment tekstu z tego artykułu:
https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/7-spolek-ktore-licza-na-intratne-kontrakty-wojskowe-2,akcje,343884
Do prognozy 111 mld zł w ciągu 10 lat podchodziłbym ostrożnie. To naprawdę duża kwota. Dla porównania warto dodać, że w tym samym okresie planowane inwestycje w segmencie infrastruktury kolejowej szacowane są na ponad 200 mld zł, a w budownictwie drogowym na niecałe 200 mld zł. Gdyby te szacunki się potwierdziły, byłby to duży impuls dla tego segmentu – komentuje Dariusz Nawrot, analityk Noble Securities.
Cena 14 zł to naprawdę promocyjna stawka. Godziwa cena to 40-50 zł.