Thief Simulator nadal się sprzedaje, poszło już ponad 310 tys kopii w 2,5 roku. W tym czasie liczba Questów na rynku skoczyła pewnie z trzykrotnie z okolic 5 do 15 mln sztuk, ale wiadomo - zwiększyła się również baza gier. Dlatego ostrożnie zakładając, że Cave Crave sprzeda się podobnie (a cena, marketing i zainteresowanie przed premierą na to wskazują) to mamy tutaj 300 000 razy średnio 12 $ to daje 14,5 mln zł wartości sprzedaży (odliczając 30% dla mety) to jest ponad 10 mln przychodu tylko z tej jednej gry, 100% kasy dla spółki bo to ich własne IP.
Besiege - nieporównywalnie mocniejsze IP niż Thief, 4 mln sprzedanych egzemplarzy i 95% ocena na Steamie - wystarczy, że tylko 10% graczy Steamowych kupi to na Questa, to już jest 400 tys., a pewnie drugie tyle wpadnie jako organik z Mety. Ale znowu, nawet podchodząc ultra ostrożnie i zakładając nie 800k, ale 500k sprzedanych sztuk po ok 15$ to daje 30 000 000 wartości sprzedaży, odliczając prowizję Mety zostaje 21mln, i powiedzmy że 3R dzieli się 50/50 ze Spiderlingiem (tak jak z PLW za IP Thiefa), to mamy kolejne 10 000 000 dla spółki. A w tym roku jeszcze wersje na PSVR2, Thief Multi w i gra na PC/Steam....