W raporcie za Q2 (czyli okres 1.08-31.10.2012) mamy zysku netto:
190 158,35 GBP, czyli niemal 1 mln zł.
Na ten zysk tylko w części składa się sprzedaż Direct Fly. Ze sprzedaży Direct Fly AER uzyskał jedynie 26.800 zysku:
http://newconnect.pl/?page=1045&ph_main_content_start=show&ncc_index=AER&id=38609&id_tr=1
więc pozostały zysk ma inne źródło (jakie, będę się pytał prezesa;).
Minusem raportu jest to, że dalej pokazuje zysk za LGL. Wiemy, że nie doszło do transakcji (ale na 31.10.2012 jeszcze nie było to wiadome i tym można to tłumaczyć).
Co ważne: "Z uwagi na fakt, iż na dzień 30.10.2012 umowa zbycia udziałów Lubelskiej Grupy Lotniczej nadal pozostawała ważna, wyniki tejże spółki nie były przedmiotem konsolidacji w sprawozdaniu finansowym grupy kapitałowej Emitenta, mimo faktu iż własność udziałów będących przedmiotem transakcji nadal pozostawała po stronie Emitenta."
Zatem w wynikach nie mamy uwzględnionego LGL - w tym w kapitałach własnych. A więc realnie patrząc kapitały własne powinny być na chwilę obecną większe (niż te 2,8 mln zł, które policzył ~Oli).
Jak się tak dobrze przeliczy dane z obu kwartałów - odejmie zysk z LGL, wrzuci część do kapitałów własnych - to powinno wyjść niecałe 100 tys. funtów zysku za pierwsze półrocze. Nawiązując do wpisu ~jadzi, czy jest na NC spółka, która może się pochwalić tak dobrym wynikiem - oczywiście w porównaniu do obecnej kapitalizacji?