Pudło, to nie prowokacja, tak samo zbieram informację na temat innych produktów i firm, ja po prostu lubię wiedzieć z czym i z kim mam do czynienia, a że jestem odporna na pranie mózgu, szkoda mi czasu na jakieś jałowe dyskusję, wolę w tym czasie popracować, dość już się naczytałam Waszych wywodów na forach w necie, wciąż piszecie, to samo i pomijacie dość istotne, acz niewygodne dla Was informacje i dalej twierdzę, że produkt jest niezły, ale polisę kupię od prawdziwego doradcy finansowego (nawet bez wyższego wykształcenia, ponieważ ono nie przesądza o profesjonaliźmie), a nie od domokrążcy, a taką mentalnością bez obrazy, charakteryzują się Państwa przedstawiciele i naprawdę niewielkie wrażenie robi na mnie mercedes, najważniejsza jest dla mnie rzetelność i profesjonalizm. Od domokrążcy mogę kupić sobie proszek do prania ( nota bene tym się również zajmują wasi przedstawiciele w przerwach pomiędzy polisowaniem, prawda?), który jeśli okaże się zły mogę wyrzucić do kosza, a nie polisę, która ma być moim zabezpieczeniem. Pozdrawiam i życzę sukcesów, a Profeo w połączeniu z innymi informacjami z Waszych stron to naprawdę ciekawa lektura;)
A tak na marginesie, dlaczego każda próba polemiki na temat Państwa firmy i produktu kończy się posadzeniem o prowokację, a nie merytoryczną dyskusją i wyciągnięciem wniosków na przyszłość?
a jaka to polemika skoro zadałem pytania i pozostały one bez odpowiedzi?
robi Pani dokładnie to samo o czym pisze w stosunku do przedstawicieli aktio. Starannie omija Pani niewygodne pytania.
Proszę udać się do najbliższego doradcy w money expert , doradcy 24, open finance i tam zainwestować pieniądze, tylko koniecznie proszę wybrać takiego bez studiów..
Co ma mercedes do inwestowania?? czyżby jakiś kompleks??
proszę iść do innych i nie zawracać sobie swojej główki kiepską firma , której przedstawiciele w przerwie między generali sprzedają proszki..
Nikt Pani tu nie potrzebuje i prosił nie będzie. Proszę iść swoją drogą. Jeżeli ma Pani ochote na rzetelna dyskusję to zapraszam, ale na obelgi nie mam ochoty. To świadczy niestety o Pani poziomie.
Tu się nie ma co obrażać, tu nie piaskownica, mam podobne wrażenia jak autor powyżej.
Forum jest po to aby każdy mógł wypowiedzieć się na interesujący go temat. Z powyższej wypowiedzi wnioskuję że nerwy puściły a Aktio zostało trafione w czuły punkt. :).
a co jest czułym punktem aktio? studia czy sprzedawanie proszku?
Miła Pani jestem po studiach ekonomicznych posiadam licencję doradcy finansowego(
nie sprzedawcy ubezpieczeń , choć i taka posiadam) z numerem, zdałem egzamin przed państwową komisją, rzetelnie dobieram strategie inwestycyjne w oparciu o cel klienta oraz jego możliwości( a nie jak sądzą niektórzy w oparciu o swoją prowizję)Wybrałem Generali bo to dziś najlepszy program inwestycyjny na rynku(, sam inwestuje w to rozwiązanie , więc znam produkt nie tylko z teorii) i mogę rozmawiać językiem argumentów. Nigdy nie trudniłem i nie trudnię sprzedażą proszków itp. Zadaję konkretne pytania, jakie odpowiedzi Panią zadowolą itp.i nie otrzymuję odpowiedzi, więc co dalej? Bronię firmy z którą współpracuję. Co w tym jest nie tak? Skąd taka nienawiść w stosunku do ludzi z Aktio? co zrobili wam takiego ,że tyle negatywnych wpisów bez żadnej merytorycznej treści? czyżby zwykła ludzka zawiść ,że ktoś coś stara się robić a nie siedzi grzecznie 8 godzin w etatowej pracy? jakieś wyrzuty sumienia? czy zwykła działalność konkurencji? nie rozumiem i chyba nie chce już rozumieć. Każdy jak Pani napisała może swoje frustracje anonimowo wylać w internecie.
czekam na kolejne anonimowe wypowiedzi, proszę mnie obrażać dalej....
Nie zauważyłam aby moja poprzedniczka w jakikolwiek sposób pana obraziła. Moim zdaniem przedstawiła tylko spostrzeżenia na temat działalności Aktio i osób z nim współpracujących czyżby dały znać o sobie flustracje i kompleksy ?
Nie można od kogoś żądać ujawnienia danych osobowych samemu będąc anonimowym.
Szanowny Panie o proszku nie pisałam ja. W sprzedaży proszku nie ma nic obrażliwego każdy zarabia jak potrafi a prawda jest jaka jest. Lekką przesadą jest odbieranie wypowiedzi o " proszku" jako obraźliwe i szydercze.
Pozdrawiam Emma
Jeszcze jedna uwaga czytając wypowiedzi ludzi sprzedających usługi finansowe myślę, że KNF powinien przygotować ustawę, która jednak chroni prawnie tytuł doradcy finansowego i wymaga zdania egzaminu, żeby używać tego tytułu. Co do egzaminów ubezpieczeniowych i brokerskich to nie jest egzamin tylko szopka, Prawdziwe egzaminy to "Doradca Inwestycyjny", "Makler Papierów Wartościowych" czy "Aktuariusz", a na pewno nikt w aktio nie pracuje kto ma licencje DI albo MPW
Pozdrawiam
Przemek
Długa Pana wypowiedź. Oczywiście pełna sarkazmu i złośliwości, ale ma Pan do tego prawo... Powiem tak pomagam wielu ludziom (moim znajomym) w kwestiach produktów finansowych, ale pomagam po przyjacielsku (mówię po przejrzeniu ofert co jest dla nich najlepsze, a oni idą do dowolnego pośrednika co to sprzedaje) niczego nie sprzedaje i nie będę sprzedawał, bo to nie mój zawód...
Co mam powiedzieć, że Generali jest złe? Oczywiście, że nie
Mam powiedzieć, że ich produkt jest zły? Oczywiście, że nie
Mam powiedzieć lista funduszy dostępna w waszym produkcie jest zła? Oczywiście, że nie
Co mogę, powiedzieć na temat waszego produktu?
Jest tam bogata lista funduszy, ale oczywiście nie dla każdego dość bogata (ja wolałbym mieć więcej możliwości alokacji pieniędzy w Afryce czy kilka bardziej specjalistycznych funduszy z Ameryki Łacińskiej) dla innych lista funduszy jest zbyt bogata, bo tego nie wykorzystują, więc po co mają płacić tak wysokie koszty platformy?
Pana wypowiedź o tym, że fundusze są najlepsze? Ciężko mówić o najlepszych funduszach, są fundusze dobrze i gorzej zarządzane, ale nie ma funduszy najlepszych, ponieważ każdy potrzebuje czegoś innego i więc inne fundusze będą dla niego pożądane. Moim zdaniem jest tam wiele wartościowych funduszy, ale jest jeszcze więcej równie wartościowych funduszy których tam nie ma.
Nie jest to zły produkt, ale kłopot w tym, że produkty tego typu wszystkie posiadają sporo opłat. Zaraz pewnie usłyszę, że wasz produkt ma super niskie opłaty, ale prawda jest taka, że są produkty tańsze i droższe. Nie jest to produkt idealny bo takich nie ma w finansach jest dość dobrze wyważony, ale to nie znaczy, że dobry dla każdego... Absolutnie jest wiele osób jakim on nie będzie odpowiadał.
Dlatego tak ważna jest rozmowa z klientem i wybór optymalnego produktu, ale u was nie ma wyboru bo jest tylko jeden produkt. Mam świadomość, że to ułatwia sprzedaż i zapewnia wyższe prowizje Aktio, ale to nie jest najlepsze wyjście dla klienta.
Padło pytanie dlaczego tak piszę? Odpowiadam nie jestem z konkurencji, ale ktoś z Aktio sprzedał mojej koleżance, która bardzo mało zarabia (trochę ponad 2000 netto) polisę na 1000 zł miesięcznie i uważam, że tak się nie postępuje, a pewnie ona przestanie płacić bo niby z czego? Jeśli klient podejmuje decyzje pod wpływem emocji osobą sprzedające musi mieć świadomość, tego że wartość produktu nie może być zbyt wysoka w stosunku do zarobków...
Nie uważam, że Aktio działa jakoś wyjątkowo chamsko czy bezczelnie raczej kłopot dotyczy całej branży, bo wszędzie liczy się sprzedaż i prowizja, więc klientowi się nie pomaga nie doradza, a sprzedaje i to jest rzeczywisty problem. Potem muszę szukać rozwiązać i tłumaczyć znajomym, że nie ma cudów i fundusze raz przynoszą zyski, a raz straty...
Co do waszej edukacji finansowej to jest tam trochę przydatnych informacji, ale całość jest podporządkowana sprzedaży produktu Generali, a tak nie powinna wyglądać edukacja finansowa.
Jestem ciekaw odpowiedzi człowieka podpisującego się Aktio
Pozdrawiam
Przemek
Tym razem bez komentarza, KANON DOBRYCH PRAKTYK RYNKU FINANSOWEGO, jako uzupełnienie wypowiedzi p. Przemka, pod rozwagę Aktio,
Rynek finansowy stanowi wspólne dobro wszystkich jego uczestników, czyli
podmiotów finansowych, jakimi są osoby fizyczne, prawne lub inne jednostki organizacyjne oferujące produkty lub usługi finansowe, a także ich klientów oraz innych instytucji i organizacji na nim działających. Podstawa zrównoważonego rozwoju i bezpieczeństwa rynku jest etyczny wymiar działań podmiotów finansowych.
Kanon Dobrych Praktyk Rynku Finansowego artykułuje podstawowe wartości i ideały
etyczne przyświecające podmiotom finansowym, a wszystkie zasady Kanonu stanowią
integralna, wzajemnie uzupełniająca się całość. Równocześnie Kanon pozostawia podmiotom finansowym oraz ich organizacjom samorządowym swobodę kształtowania i ocenę stosowania standardów etycznych w zgodzie ze specyfika poszczególnych sektorów rynku i różnych rozwiązań organizacyjnych, a także z ich dorobkiem w tworzeniu i doskonaleniu zasad dobrych praktyk.
1. Uczciwość
Podmiot finansowy działa uczciwie i rozważnie, z poszanowaniem słusznego interesu
klientów i dobra rynku finansowego, oraz nie nadużywa swojej dominującej pozycji
wynikającej z przewagi zasobów, w tym kwalifikacji lub kompetencji osób działających
w jego imieniu.
2. Staranność i kompetencje
Podmiot finansowy prowadzi działalność rzetelnie i z należyta starannością, dbając o to, by osoby działające w jego imieniu miały odpowiednie kompetencje zawodowe i przyjmowały postawę etyczna.
3. Godność i zaufanie
Podmiot finansowy postępuje w sposób budzący zaufanie oraz zapewniający poszanowanie godności klientów i kontrahentów, dbając o przejrzystość swoich działań.
4. Zasoby i procedury
Podmiot finansowy dysponuje zasobami oraz procedurami niezbędnymi do sprawnego
wykonywania i monitorowania prowadzonej działalności i wykorzystuje je w dobrej wierze.
5. Relacje wewnętrzne
Podmiot finansowy dba o kształtowanie właściwych relacji ze swoimi pracownikami
i współpracownikami w duchu wzajemnego poszanowania i odpowiedzialności, zapewniając odpowiednie warunki wykonywania czynności przez pracowników oraz osoby działające w jego imieniu.
6. Zapobieganie konfliktom interesów
Podmiot finansowy dąży do unikania konfliktów interesów, które mogłyby spowodować
naruszenie słusznego interesu klientów, a jeżeli pomimo zachowania należytej staranności konflikt taki zaistniał – dąży do jego rozwiązania w sposób zapewniający uczciwe i rzetelne traktowanie klientów.
7. Informacje od klientów
Podmiot finansowy dąży do jak najlepszego poznania potrzeb swoich klientów, w takim
zakresie, w jakim może to być przydatne do dostosowania jego oferty, zakresu lub poziomu świadczonych usług do sytuacji klientów.
8. Ochrona informacji o klientach
Podmiot finansowy chroni informacje o klientach i dba o to, by informacje te były
wykorzystywane zgodnie z prawem.
9. Informacje dla klientów
Podmiot finansowy zapewnia klientowi jasna i rzetelna informacje o oferowanych produktach i usługach oraz o związanych z nimi kosztach, ryzyku i możliwych do osiągnięcia korzyściach, ułatwiając klientowi dokonanie właściwego wyboru.
10. Profilowanie usług Podmiot finansowy stosuje wobec klientów jednolite, merytorycznie uzasadnione kryteria, które mogą różnicować jego ofertę, zakres lub poziom świadczonych usług w zależności od sytuacji klienta lub profilu grupy klientów, co nie wyklucza możliwości indywidualnego negocjowania warunków umów.
11. Rzetelna reklama
Podmiot finansowy prowadząc działalność reklamowa kieruje sie zasadami uczciwej
konkurencji oraz dba o to, by przekazywane informacje były rzetelne i nie wprowadzały
w błąd, w szczególności w zakresie ryzyka związanego z możliwymi do osiągnięcia
korzyściami.
12. Reklamacje klientów
Podmiot finansowy starannie, rzetelnie i terminowo rozpatruje reklamacje klientów,
korzystając w miarę potrzeby z mediacyjnych i polubownych form rozstrzygania sporów.
13. Stosunki wzajemne i uczciwa konkurencja
Podmioty finansowe we wzajemnych stosunkach kierują się dobrymi obyczajami kupieckimi,
z poszanowaniem zasad uczciwej konkurencji.
14. Rozstrzyganie sporów wzajemnych
Podmioty finansowe dążą do rozwiązywania wzajemnych sporów, korzystając w miarę
możliwości z mediacyjnych i polubownych form ich rozstrzygania.
15. Działania dla rozwoju rynku
Podmioty finansowe, nie naruszając własnych interesów oraz zachowując tajemnice
zawodowa i tajemnice handlowa, współdziałają w promowaniu dobrych praktyk rynkowych i ładu korporacyjnego oraz, w miarę możliwości, w eliminowaniu z praktyki gospodarczej zjawisk utrudniających rozwój rynku finansowego, w szczególności działań nieuczciwych, nierzetelnych lub niezgodnych z zasadami określonymi w Kanonie.
16. Stosowanie Kanonu
Podmiot finansowy, który przyjął Kanon do stosowania, dba o to, by wszyscy jego
pracownicy oraz inne osoby występujące w jego imieniu zapoznały się z Kanonem
i stosowały się do jego zasad, a także udostępnia swoim klientom i kontrahentom do wglądu pełna treść Kanonu.
wreszcie merytoryczna wypowiedź a a nie niepotrzebne emocje. Ja nie mam najmniejszego zamiaru Pana urażać swoimi wypowiedziami(jeśli tak było to przepraszam)ale reaguję juz nieco alergicznie na wypowiedzi ludzi którzy byli, widzieli itp..
co do edukacji, gdyby mówiło się cokolwiek o zaciąganiu idiotycznych długów(pasywa)bez możliwości ich spłacania prawdopodobnie tematu by nie było, ale do rzeczy:
1.aktio nie jest firma doradczą w zakresie inwestycji(nie ma takiej licencji)
2.edukacja nie polega na wciskaniu funduszy, 2 dni na szkoleniu SBI poświęcone są następującym tematom:
-czy warto oszczędzać-odpowiedź jedyna możliwa-tak,
-czy warto inwestować?odpowiedź jak wyżej,
-planowanie finansowe czyli sporządzenie własnej analizy i planu
-w co inwestować i tu nikt nie powie że generali to jedyny produkt na świecie, ale posiadają go niemal wszyscy w aktio i mogą o nim mówić obudzeni w nocy jako praktycy anie teoretycy(większość doradców)
-pokazanie dźwigni finansowych przy użyciu takiego programu
-pokazanie strategii inwestowania z rekomendacją strategii Darwin+Defender
-pokazanie możliwości zarabiania na rekomendacjach(średnio co najmniej 1000 zł miesięcznie, czyli jedno polecenie- to daje możliwość opłacenia programu zarobionymi pieniędzmi w kolejnych latach)
- na koniec informacja, jeżeli zarabianie na takim programie(rekomendacje) miałyby być jedynym powodem uruchomienia to zapomnij
Tak wiele i tak niewiele ale jednak wszystkich boli. Mówi Pan że powinno się mieć kilka takich programów w ofercie, tylko po co? ten program jest najlepszy na dzień dzisiejszy na rynku , mogłyby być tylko programy lepiej marżowane dla sprzedawców i tu mogłyby być nadużycia. Bardzo się staramy aby nie było indywidualnych spotkań i przedstawiania programu w taki sposób a jedynie prezentacje na szkoleniu gdzie wszystko musi być pokazane zgodnie z etyką i najlepszą korzyścią dla klienta. Każdy klient ma 30 dni na przemyślenie swojej decyzji i ew. rozwiązanie programu lub zmianę parametrów.
Troszkę pewnie zagmatwałem ale nie jestem fanem pisania w necie. wole żywa rozmowę.
Chętnie wyjaśnię wszelkie wątpliwości.
pozdrawiam
Byłąm wczoraj na baardzo nudnej rozmowie w sprawie pracy dla tej firmy i to co mnei najbardziej dziwi, to to, że mam płacić za szkolenie! czy tam pożal się boże "certyfikat niewiadomoczego"
dlatego też nei wybieram sie na to "seminarium" gdyż zwyczajnie mnei nei stać i nei bedę w ciemno wydawała 300zl!
Kolejna nudna wpadka konkurencji. Nikt nikomu za szkolenie nie płaci.. Jedzie się na własny koszt. 2 dni w 4 gwiazdkowym hotelu z pełnym wyżywieniem oraz materiałami to koszt 450.. a nie 300 .
Do Aktio nikt nikogo nie zatrudnia. To oferta wspłópracy z własną działalnością a nie etat..
bezsensowna prowokacja
ludzie kiedy skończycie z tymi bzdetami????
co was tak bardzo boli w Aktio?? nie chcecie to nie i tyle , przecież tu nikt do pracy ani do inwestowania nie zmusza.. idźcie do banku inwestować i do swojej pracy pracować.. tylko kiedyś jak nie będzie już pracy i pieniędzy popatrzcie w lustro i powiedzcie sobie prawdę co o sobie myślicie...
Hej byłam w listopadzie na ich seminarium i było ok.
Dowiedziałam się wielu cennych rzeczy o rynku, finansach itd.
Hotel fajny.
Niestety nie interesuje mnie praca w której muszę otworzyć własna działalność gospodarczą - wolę etat od poniedziałku do piątku ;-)
Ale nie mam nic do nich.
Jak ktoś ma w sobie samodyscyplinę to polecam - ale większość jej nie ma.
pozdrawiam
Jedno małe pytanko misiaczki :) Czemu na szkolenia trzeba ludzi wysyłać "gdzieś" żeby spędzali noce w hotelu za 450 zł, zamiast przeszkolić ich w dużych miastach-miejscach zamieszkania? Hmm?
Już ta praktyka ostro śmierdzi szwindlem :) Szkoli się ludzi za darmo, inwestując w nich jako w swoje aktywa na przyszłość. Dlaczego firma Akito bierze od ludzi pieniądze za szkolenia? Otóż dlatego że w tego typu biznesach jest taka rotacja ludzi, że 90% pracowników nie przetrwa w tej firmie 2ch miesięcy, dlatego nie opłaca się w nich inwestować.
Może Panowie z Akito, warto by zmienić trochę techniki rekrutacji? Nie brać z ulicy wszystkich chłopków i zarabiać na ich szkoleniach i kilku produktach sprzedanych rodzinie, tylko zatrudniać fachowców od sprzedaży?
Firma wprowadziła ok 30 inwestorów w duże problemy obiecując 3 % miesięcznie,
Z IK wyparowało ok 4 mln zł, gdzie są te pieniądze ? NIkt na to nie potrafi albo nie chce odpowiedzieć.
Ale z tego co mówią, można po jakimś czasie wyjąć wkład własny więc chyba się nic nie traci, a można tylko zyskać? Na GWP większy zysk to fakt, ale też większe ryzyko...
Ja słyszałem nawet jestem współpracownikiem aktio group,jestes zainteresowany to proszę o kontakt Michu27@vp.pl .polecam jest to biznes dla prawie kazdego.POLECAM
Mówisz, że da się na tym zarobić? Właśnie zastanawiam się czy jechać na takie seminarium, byłem na forum i muszę powiedzieć, że przemawia to do mnie...
chyba już nie masz po co,bo firma padła...poczytaj na forach. zero SBI, zero informacji, biuro zamknięte, telefonów nie odbierają i wszyscy udają, że nic nie wiedzą....ja wiem, że już powrotu nie będzie,a o finale dowiedzą sie wszyscy niebawem...no cóz - pewne sprawy zostają w rodzinie i lubią być powielane.powodzenia!
a jaka to ptysiu konkurencja chce się tak wybić? przecież z aktio juz wszyscy odeszli.. jak mozna pracowac w firmie w której drzwi otwiera się siekierą i która nie płaci..
desperacko bronicie firmy z której wszyscy odeszli a firma została zamknieta
Dnia 2011-07-05 o godz. 12:15 ~janek napisał(a):
> absolutna plotka i pomówienie
firma Aktio działa normalnie
> konkurencja chce się wybić na Aktio
zamiast promować swoje
> usługi, wprowadza w błąd opinię publiczną