TA 365 Pozycja na steamie JEst naprawdę MEGA wypasiona. --- jest tak cudowna ze codziennie mozecie ja śledzić z zapartym tchem .
"THE INvincible" Korytarzowy symulator chodzenia - był na 34 Miejscu WL - przed debiutem - i projekt nadal po wielu ROKU spzredazy sie nie zwrocił (15 M PLN ) a też jest konsolach - steam pokazuje że dochod NETTO ze spzredaży tej gry to jakieś 1.4 M $ czyli ok 5-6 M pln PO roku.
ale to i tak NIEŻLE bo takie MEDIUM największe IP Blobbera dało 1.3 M $ dochodu NETTO - tylko ze w 4 LATA.
Jak zgubi Trójke z przodu , i bedzie na 49 Pozycji Wish Listy - to nadal nie bedzie Fajnie ( przy tej ogromnej jak na obecne czasy kapitalizacji), bo np taki JDM jest na 54 pozycji WL a kapitalziacja GIF jest ponizej 50 M PLN .
No ale nikt nie zabroni ci codziennie zajmowac sie nieistotnymi ( biorac pod uwage pozycje Cronosa na WL ) rzeczami i z wypiekami na policzkach sledzenie ich .
Jaki masz cel poświęcać tyle czasu dla takiej słabej do spółki. Po co to robisz bo jak sądzę nie masz akcji Bloobera. 60% postów jest od ciebie i od joasi. Codzienne obniżanie kursu pod koniec sesji i wasze zaangażowanie w obrzydzeniu spółki daje do myślenia
Kto mądry to się łatwo domyśli o co tu chodzi
Fuks Ty chyba dłużej pisałeś tego posta niż bloober robił tego "gameplaya" :D Oceniłeś potencjał sprzedażowy po zaledwie kilku klatkach, szacun! Bloober zrobił jedną z najlepszych gier na świecie w tym roku więc robić gry potrafią. Fakt, że przy SH2 mieli wsparcie Konami stąd taki sukces, ale nie spisywałbym Cronosa na straty, bo jednak robi go ten sam team. Zastanawiam się tylko czy ktoś z obecnych tu inwestorów wie coś na temat kosztów produkcji Cronosa i czy w ogóle to kogoś tu interesuje? :)