Obudźcie się ! To bardzo dobre info. Pozytywnie yjaśniła się sprawa na którą, czekał akcjonariat, 1zł na akcję to dużo. Poza tym prezes dostanie dużo kasy i teraz spadł też młot sypania akcji w rynek przez tą osobę ,bo dostanie ogrom ne pieniądze. Ja dzisiaj dokupiłam jeszcze! :))
Hej, a. to nie jest trochę tak że prezes przyznał sobie w ten sposób premie ponad 2 mln zamiast część zysku przeznaczyć na premie dla pracowników?
Zaznaczam że jestem kompletnym nowicjuszem na giełdzie i tak to na chłopski rozum odbieram?.
Osobiście mam w czterech literach ,co zrobią z zyskiem, chociaż przyda się dodatkowe parę złotych. Najważniejsze jest to ,że spadł młot wiszący nad głowami drobnych akcjonariuszy, że prezes bedzie walił akcjami w rynek, bo hajs z dywidendy raczej powinien go zaspokoić. Ostatnio sprzedając trzy dni 100 k akcji zwalił kurs o 30 %, a teraz prawdopodobieństwo jest znikome.
Dnia 2021-04-29 o godz. 10:51 ~Donito napisał(a): > Z zaspokojeniem prezesa to nie byłbym taki pewien. > > Mam nadzieję że tak lekko rozdali 17mln bo są pewni przyszłych zysków a nie z chciwości.
Nie. Ja sprzedam duzo wyzej :) ale czesc sprzeda 20-25 w tym kolku. I Ty bedziesz pierwszy, bo strasznie niecierpliwy jestes, hyhy. Ja kupuje na dolkach i czekam mimo wielu pokus. :) Kiedys chcialem tylko tyle, zeby odrabiac inflacje na oszczednosciach. Po pierwszych latach na gieldzie mam inflacje odrobiona, do emerytury, z zapasem. Ale nigdzie sie nie spiesze.
Aha polecam wywiad z Lemem na youtube, kiedys ogladalem, aparycja staruszka z amnezja, a umysl zyleta, z kazda chwila sobie myslalem, ze nic wiecej nie chce tylko byc tak sprawnym jak on na emeryturze. Majac 80 lat jego codzienna prasa byly super fachowe tytuly naukowe, oczywiscie wydawane w oryginale. Lubie powiedzenie Lema, ze wczorajsza niezwyklosc staje sie dzisiejszym banalem. Za Blirta trzymam kciuki, to bylo dobre info.