• czemu wolicie Aswear vs SFD? Autor: ~inwww [37.157.205.*]
    tak się zastanawiam ile argumentów przemawia za a ile przeciw aby mieć w portfelu spółkę kilka razy droższą vs SFD :) merytoryczne odpowiedzi proszę, nie troluję chcę poznać myślenie akcjonariuszy przy obecnej wycenie :) oczywiście nie namawiam na SFD ponieważ spółka sama się broni :)
  • Re: czemu wolicie Aswear vs SFD? Autor: ~AnsWerAnin [212.182.118.*]
    ja mam też SFD, biorąc pod uwagę przychody i zysk to jest mocno niedowartościowana póki co w stosunku do answear i np. dadelo
    liczę że za pare mcy będzie śmigać po 8-12 zeta jeśli utrzymają dynamikę wzrostu :)
  • Re: czemu wolicie Aswear vs SFD? Autor: bialoczerwony1972 [91.202.175.*]

Po pierwsze to Answear. a nie Aswear. Po drugie sam jestem sportowcem amatorem i nigdy nic nie kupiłem u SFD korzystam z innych sklepów, po trzecie wejście do swig80 ( myślałem że już w marcu,ale okazuje się że raczej poźniej) po czwarte emisja i zastrzyk kasy pomoże w tym czego zabrakło w 2020r link po piąte ogromne korzyści z lockdownu po szóste skoro tu jesteś by naganiać to znaczy że szukasz naiwniaków po siódme rozpoznawalność marki po ósme właściciel który wie co robi bo już raz odniósł sukces z Mohito i House sprzedając je do LPP po dziewiąte bo lubimy tracić swoja kasę i stąd jesteśmy na Answear a nie na twojej perle po dziesiąte bo SFD to my dawno sprzedaliśmy nowym akcjonariuszom takim jak ty kolego :)

Pozdrawiam
  • Re: czemu wolicie Aswear vs SFD? Autor: ~inwww [37.157.205.*]