To jest pewnie 1 z 2 większych graczy z którymi ogłaszali ze będą współpracować. Kiedyś gdzieś coś takiego czytałem jak się nie mylę :)
Dobre info, ciekawe jaka będzie 2ga spolka
Fajnie że jest umowa ale ma prośbę,bo z pkt. widzenia potrzeb, typografii nabywcy nie rozumiem
W.Kruk to zupełnie inna grupa docelowa, inne potrzeby klientów. Jak to więc ma się do Plantwear? W sensie, że Kruk to marka premium, nazwijmy to taki Merc (drogie świecidełka), a Planwear to może Nissna, czy coś podobnego (średnia półka, trochę, by się wyróżnić, mieć własny styl ale inaczej). Tak jak widzę, to dwie zupełnie rożne potrzeby
Przyznam szczerze, że jak ktoś wcześniej pisał, tu bardziej pasuje jakaś marka fashion
Dnia 2021-02-08 o godz. 23:19 ~Piotr napisał(a): > Fajnie że jest umowa ale ma prośbę,bo z pkt. widzenia potrzeb, typografii nabywcy nie rozumiem > > W.Kruk to zupełnie inna grupa docelowa, inne potrzeby klientów. Jak to więc ma się do Plantwear? > W sensie, że Kruk to marka premium, nazwijmy to taki Merc (drogie świecidełka), a Planwear to może Nissna, czy coś podobnego (średnia półka, trochę, by się wyróżnić, mieć własny styl ale inaczej). Tak jak widzę, to dwie zupełnie rożne potrzeby > > Przyznam szczerze, że jak ktoś wcześniej pisał, tu bardziej pasuje jakaś marka fashion >
Piotr znowu nie słuchałeś i znowu marudzisz. Przecież będzie linia zegarków w okolicach 2k, więc będą produkty premium do wstawienia i trafią od razu do klientów premium.
Postawisz zegarki planta obok innych, które masz w kruku, zrobisz odpowiednio ładną zakładkę, rozdas paru celebrytom, zrobisz cenę 2k+ i masz w miesiąc linię produktów premium. Nie ma nic silniejszego niż snobizm i społeczny dowód słuszności. A do tego będą reklamowane przez Kruka.
Piotrek już o tym gadaliśmy. To nie jest spółka dla Ciebie. Skoro wszystko jest złe, wszystko negujesz, nic Ci się nie podoba to lepiej odpusc. Szkoda twojego czasu.
Piotruś czemu ty mi próbujesz wmawiać różne rzeczy? Teraz Cialdini?
To co napisałem jest bazą to stworzenia marki premium i tyle. Oczywiście, że potem trzeba trochę czasu i nakładów, żeby marka była rozpoznawalna, ale to chyba oczywiste i nie trzeba tego dodawać.
Po co tracisz czas? Przecież to oczywiste, że spółka nie jest dla Ciebie. Skoro nie rozumiesz/ nie zgadzasz się z zadną decyzją zarządu to po co się męczyć?
Nie marudzę tylko mam pojęcie o pozycjonowaniu, o brand building, i segmentacji klientów itp. Wiem co mówię.Rzecz też nie tylko w cenie. To są inne grupy docelowe.Auto za 200k to może być i limuzyna Merc i Tesla czy jakiś modny elektryk. Cena ta sama ale inna potrzeba i klient.
Dobrze że pojawią się, bo to zawsze dodatkowa świadomość marki. Natomiast tak jak ktoś jakiś czas temu pisał jakie to mógłby być marki, to wskazał właśnie fashion. I słusznie w sensie potencjału, ilości skus z którymi można wejść
Odnosząc się do samochodów, to np. Audi kiedyś nie było marką premium, dzisiaj jest. Ambitne pomysły bardzo często są z początku wyśmiewane, a później wiadomo jak jest. Połączenie najwyższej jakości drewna z metalami szlachetnymi może być strzałem w dziesiątkę. Ja czekam od dawna na taką serię produktów.
Połączenia drewna z metalem jak najbardziej może być ok. Trafiać w określone potrzeby określonych odbiorców.
Tyle że Kruk to inny target. O tym pisałem.
Bardzo mi się nie wydaje, abyśmy w salonach Kruka zobaczyli drewniane wisiorki na nitkach, czy zegarki za 400zł ze śrubkami na kopercie. Zarząd Kruka wie najlepiej jaki mają target i co musi się znaleźć w ich ofercie. Obstawiam, że będą współpracować nad nową serią produktów i na to liczę.