Niezłe to wyglada. Dobrze by było, gdyby jeszcze firma poinformowała o zyskowności takich przedsięwzięć. Bo na razie chyba nikt z nas nie wie czy to może dawać jakieś konkretne wpływy firmie. I myśle, ze spora cześć z nas traktuje to niezbyt serio. A przecież może to być całkiem dochodowa cześć biznesu.
Może na koniec roku po miesiącu sprzedaży gry podadzą jakieś info jak to idzie ten biznes. Ciekawe kiedy doczekamy się wzrostowej sesji z volumenem powyżej 100 tyś
Podali dziś na www RDG, ze wydali na wszystkich platformach muzycznych płytę z muzyka CyberProtocol. Ciekawe. Pewnie dobra reklama z tego może być i może też przychody. Łatwo posłuchać. Wystarczy wpisać nazwę gry na Spotify czy w innym servisie. Ktoś wie jak / ile można zarobić na muzyce?
Jest info z dziś na Twitter, ze sprzedali 100.000 gier w pierwszym roku działania spółki. Do CDP nie ma co porównywać ale ilość wydaje sensowna jak na start.
Tak, gdzieś czytałem, że koło 20% maja. Biznes jak biznes - nigdy nie wiadomo ale branżę ciekawa zahaczyli. Media w raportach globalnych często łącza się z Entertainment, w tym Gaming - wiec jest w tym tez logika i sens. Trzymać kciuki. Trzeba będzie zagrać i zobaczyć co to za gry :-)
gra na rynku japońskim ? a kto tam to zauważy ? mają tyle dużo lepszych gierek, że nikt kasy na nie da.... słaby marketing macie było to dać na rynek płn, koreański albo na wietnamski tam byłoby dużo więcej zwolenników