Umowa z Orlenem konczy sie juz za 2 lata w lutym. Trans Polonia wtedy straci ponad polowe biznesu i to tez czesci przynoszacej zyski. DRAMAT akcjonariuszy
*tej czesci. Niestety stara trans polonia, czyli teraz segment niepaliwowy w ostatnich latach ledwie zarabia na amortyzacje. Obawiam sie powrotu do tamtej cap. kiedy cena akcji byla podobna, ale przy 3x nizszej ich liczbie
Kontrakty mają to do siebie , że można je odnowić na podobnych warunkach . Jeśli współpraca przebiega prawidłowo to kto inny miałby wozić paliwo ? Takich spółek jak transpolonia to chyba za dużo nie ma na rynku z taką bazą cystern . Taki biznes cechuje się wysoką barierą wejścia w biznes , dlatego jak mniemam że chyba nie ma kto ich zastąpić i podołać warunkom współpracy . Oczywiście wszystko co napisałem to tylko moje zdanie i nie należy się kierować tym wpisem podejmując decyzje inwestycyjne . Pozdrawiam .