• zmiana trendu Autor: inwestujemypl [37.47.96.*]
    ZAPEWNE WIEKSZOŚC WIE ŻE KURS W FALI C BEZ ZMIANY TRENDU NIE MOZE ZACHODZIĆ NA FALE
    A
    DOSKONALE WYLAPUJE TO OSCYLATOR KTÓRY JESLI TYLKO KURS WEJDZIE W OBSZAR FALI A ZACZYNA SWIECIC NA NIEBIESKO TREND ROSNACY oSCYLATOR TEN SWIECI NA NIEBIESKO AŻ DO NASTEPNEJ KOREKTY CZYLI W ZASIEGU KOREKCYJNEJ FALI A .
    ZACZYNA SWIECIC NA BRAZOWA DOPIERO JAK KURS OPADA PONIZEJ KOREKCYJNEJ FALI A.CO OZNACZA ŻE ZACZEŁA SIĘ C OSCYLATOR TEN POZWALA NAM OKRESLIĆ KONIEC FALI A DZIEKI CZEMU MOZEMY OBLICZYĆ ZNIESIENIE FALI C link
  • Re: zmiana trendu Autor: ~KR [195.210.60.*]
    Inwestujemy jak rozumiem zmiana trędu na spadkowy teraz tak ? hahaha ;) ;) żebym zdążył kupić przed wynikami bo na Ronsonie kiepsko z wynikami ....
  • Re: zmiana trendu Autor: ~Novy [89.64.79.*]
    tak ale na ronsonie, ciekawe czy sie zatrzyma na 80gr?
  • Re: zmiana trendu Autor: ~KR [195.210.60.*]
    Mi osobiście wydaje się ze na 1,26 ale nie znam się na AF inwestujemy twierdzi ze w okolicach 98-99 gr
  • Re: zmiana trendu Autor: ~Mk [46.215.176.*]
    To teraz 5.66 czy o co chodzi na tym wykresie?
  • Re: zmiana trendu Autor: ~Inwestujemypl [37.47.96.*]
    Chodzi o to że oscylator zaświecił na niebiesko a to oznacza koniec korekty i początek następnej fali wzrostowej .
  • Re: zmiana trendu Autor: ~Mk [46.215.176.*]
    Dzięki za wyjaśnienie.
  • Re: zmiana trendu Autor: ~Inwestujemypl [37.47.96.*]
    Jednak chyba pytałeś o oscylator z cenami To przeszłość pokazuje O to cena i szczyt poprzedniej fali .
    1 to cena konieca fali A i na podstawie tych punktów system wyznacza zniesienie faliC 1,68 czyli 4,5 .
  • Re: zmiana trendu Autor: ~as [91.90.115.*]
    Zaczyna to wyglądać naprawdę dobrze, coś czuję że do końca roku możemy być na ciekawych poziomach . Transek wyszedł chyba w najgorszym momencie
  • Re: zmiana trendu Autor: ~Transek1975 [176.106.34.*]