Pytanie jest tylko takie, po co oni kupowali na nierentowny biiznes Na Imprezę skoro już wtedy przynosił straty i po co w ogóle ładowali się w e-commerce ? Nie zrobyli wcześniej właściwego due diligence ? Strasznie chaotyczne te ich decyzje, zwłaszcza w czasie, kiedy ludzie kierują się bardziej w e-commerce z powodu korony. Dziwne to wszystko.
Pewnie Zarząd myślał że wyprostują sytuację w firmach jak w Screen Network to zrobili a tu jednak jest inna sytuacja. Tanio kupili nierentowne biznesy, myśleli że wyprostują i będą z tego pieniądze..
Komuś się chcialo dokopywać za ile je rzeczywiście kupili a za ile sprzedają? Pamiętam, że tamte umowy też byly skonstruowane tak, ze opłaty byly w ratach i uzaleznione od innych warunków. Ciekawe ile są w plecy na tych transakcjach. Mi szkoda, że pozbywają się TV w końcu od tego chyba zaczynali?
Rynek reklamy zewnętrznej pozostaje mega mocny w porównaniu z inną reklamą https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rynek-reklamy-zewnetrznej-trzeci-kwartal-spadek-o-27-proc