• Migracja kupujących z offline'u do e-commerce (cz. II) Autor: ~Majster [89.64.62.*]
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Strata-netto-LPP-w-I-kw-wyniosla-362-mln-zl-zysk-EBITDA-17-6-mln-zl-7911671.html
     
    Sprzedaż on-line wzrosła w I kw. 2020/21 o 120,5 proc. rdr do 384 mln zł ze względu na migrację klientów do e-commerce po zamknięciu salonów stacjonarnych na kilka tygodni. Sprzedaż internetowa stanowiła 38,2 proc. przychodów z Polski (10,4 proc. w I kw. 19/20) oraz 32,6 proc. przychodów grupy (9,6 proc. w I kw. 19/20). Polska stanowiła ok. 53 proc. przychodów on-line.

  • Re: Migracja kupujących z offline'u do e-commerce (cz. II) Autor: ~klapa_kibla [5.174.25.*]
    Jakoś tego na quartiku nie widać...
  • Re: Migracja kupujących z offline'u do e-commerce (cz. II) Autor: ~Inwestor [31.179.7.*]
     No wydawało mi się to jasne, dlaczego wzrost e-handlu nie jest widoczny w wynikach QON za I kwartał.

    Jeśli czegoś nie rozumiesz to przeczytaj dokładnie to, co jest w linku z pierwszego postu, to będziesz wiedział.

    W kilku słowach:
    Co z tego, że e-handel rośnie jak na drożdżach, gdy firmom spadają całkowite przychody i wpadają w straty?
    Co w takiej sytuacji robi firma? Myśli o nowych inwestycjach czy ratuje płynność finansową?

    Szczególnie jaskrawie to widać na dzień 31 marca, gdy firmy nie miały zielonego pojęcia ile potrwa narodowa kwarantanna, czy będzie gorzej czy lepiej za tydzień, miesiąc, kwartał?

    W takich sytuacjach firmy gromadzą gotówkę za wszelką cenę i obcinają wszelkie wydatki jakie się da. Nawet takie wydatki, potencjalnie mogące przynosić dodatkowe zyski.

    W takiej sytuacji nie są najważniejsze wyniki a utrzymanie płynności i uniknięcie bankructwa.

    Kiedy sytuacja się ustabilizuje i firmy poczują się bardziej bezpieczne i będą mieć zgromadzone odpowiednie zapasy gotówki, albo linie kredytowe, wtedy zaczną myśleć jak wrócić do poprzednich wyników. Wtedy przychodzi czas na QON, który ma gotowe rozwiązanie :-)

    Dla nas ważny jest trend (a w zasadzie rewolucja), czyli przechodzenie klientów na zakupy internetowe. To tu QON będzie zarabiał, szczególnie w przypadku modelu prowizyjnego.

    Nawyki klientów się zmienią. Tendencje te będą się jeszcze pogłębiać, gdyby czekała nas zima stulecia 2020/2021. Przedsmak tego co może nas czekać widać już w krajach, które właśnie teraz rozpoczynają zimę:

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Australijczycy-znow-ruszyli-do-sklepow-po-papier-toaletowy-7912974.html

    link

    No i na koniec przejdźmy do Ameryki Południowej, gdzie najdalej na południe wysunięty kraj świata - Chile ma teraz najwięcej zakażeń na milion mieszkańców wśród wszystkich krajów na świecie poza państwami-miastami: link 

    Ja jestem dobrej myśli i uważam, że tak źle może nie będzie, ale pieniądze wolę trzymać tam, gdzie będzie rosło niezależnie czy będziemy mieli powtórkę z rozrywki czy też nie. W firmach, które nie będą zamknięte nakazami administracyjnymi i będą mogły w 100% pracować zdalnie. Takie zabezpieczenie zapewniają mi: F51 i QON.
[x]
QUARTICON 18,86% 0,42 2025-05-29 15:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.