widocznie Pan Bufet nie ma duzego wplywu na wiekszosc akcjonariuszy. Spolka jest warta tyle ile zarobi w przyszlosci. Ja wieze ze nawet w 2kw Enter moze zysk wykazac.
Dnia 2020-05-04 o godz. 13:09 ~Lol napisał(a): > Mialo być -20-30% a jest tylko -4%.
Dzisiaj znowu zjazd. Czuję że zjedzie tak do 19-20 zł jeszcze na dniach, a potem będziemy mieli wybicie, bo ludzie zdadzą sobie sprawę, że to co dotyczy dużych linii lotniczych, ma się nijak do Entera z jego kapitałem, sposobem działania i odpornością na kryzys. Mała linia może szybciej zaadoptować się do nowych warunków rynkowych.
generalnie się zgadzam, uważam, że Enter w średniej perspektywie 2-3lata będzie wysoko latał:)
jedynie się nie zgadzam z tym: "a potem będziemy mieli wybicie, bo ludzie zdadzą sobie sprawę, " generalnie nieprzeceniaj inteligencji ludzi:)
Dnia 2020-05-05 o godz. 14:02 winchester napisał(a): > Dzisiaj znowu zjazd. Czuję że zjedzie tak do 19-20 zł jeszcze na dniach, a potem będziemy mieli wybicie, bo ludzie zdadzą sobie sprawę, że to co dotyczy dużych linii lotniczych, ma się nijak do Entera z jego kapitałem, sposobem działania i odpornością na kryzys. Mała linia może szybciej zaadoptować się do nowych warunków rynkowych. > > A póki co okazja na dobranie pakietów :)
Prognoza się sprawdziła, odbicie było przy 20,2 :)
Dzisiaj bardzo fajne wzrosty, ale nieco za szybkie, ten papier tego nie lubi ;) Czuję, że czeka nas jeszcze korekta po weekendzie i zjazd do jakichś 21,5 - 22. Tym, co myślą żeby dzisiaj dobrać papier, zalecam ostrożność, dużo osób dzisiaj realizuje zyski przed weekendem, a zostanie na weekend z papierem kupionym na górce jest dość ryzykowne.
Trzymam kciuki żeby firma przetrwała i nie zgłosiła bankruta. Jak widać Condor już otrzymał dotację w DE bo by zbankrutował. Enter o dotacji rządowej może zapomnieć. Na chwilę obecną obroty mają mniejsze niż na początku założenia firmy . Wtedy było kilka samolotów, teraz jest ich kilkanaście . Stoją to nie zarabiają a są kosztem. Jak na razie trzymam akcje ale jak zejdzie poniżej oporu 19 to puszczam. Coraz bardziej dochodzi do mnie świadomość że niedługo czerwiec sezon gdzie Enter powinien kręcić maksymalne zyski a zanosi się na to że też nie będzie latać. Pandemia nie zwalnia a w krajach jak Turcja itp. nawet przybiera na sile.
Za tydzień raport, który przy obecnym ścięciu kosztów pokazuje, że przetrwają spokojnie nawet roku bez latania. A za 2-3 miesiące wrócą do normalnego latania.
i Bardzo dobrze rynek się wznosi i akcje od razu szybują w górę kwestia teraz otwarcia granic i kurs wróci na miejsce wysoko tam gdzie był lub w okolice
Dnia 2020-05-06 o godz. 10:27 ~Dawid napisał(a): > Leasingi sa tak skonstruowane, że nie latają = nie płaca. A reszta samolotów jest ich, m.in. z emisji akcji
Ciekawe czy w takim razie szykują jakąś dodatkową emisję, bo teraz chyba samolotów do kupienia będzie sporo na rynku…
Wątpię żeby zaryzykowi ad hoc. Upadek niektórych linii to długa druga, nie wydarzy się dziś i jutro. Samoloty będzie można tanio odkupić przez najbliższy rok - półtora.
Będą myśleć jak się unormuje.
Ke wzywa do utrzymania zamkniętych granic do 15 czerwca , jak Państwa członkowskie na to pójdą to okres nie latania znowu się wydłuży o miesiąc i w sumie to końca nie widać a na forum wszyscy cukruja ze zaraz wszystkie samoloty poleca .....
i co z tego ? wiesz jaka jest konkurencja teraz ? wszystkie te kontrakty w zasadzie pisane z pozycji na kolanach....bo wszystkie firmy oprocz cargo na tym etapie lataja po kosztach albo ze strata byle latac... bo certyfikaty wygasaja