Oczywiście że nie ma. Brand stracił główne kanały do monitorowania brandów - FB i Instagram. Od tygodni też brak świeżych informacji od strony zarządu. Powinno wzrosnąć z 30 do 40 zł
:) głównym nie, ale bardzo ważnym. Każdy kto zajmuje się prowadzeniem marek w social media wie jak przydatny jest/był B24. Kupiłeś, nie naganiaj tylko czekaj spokojnie na rozwój wydarzeń.
Te fora nie mają chyba ułamka skali dyskusji jakie generuje Facebook.
Większość dyskutujących to studenci zatrudnieni do promowania marek (tzw. marekting "szeptany"), w ogóle większość forów traci zainteresowanie, a taki np. wizaz.pl w ciągu pół roku stracił z 1/3 widoczności w Google, kafeteria.pl maks osiągnęła latem 2017 dziś mają jakieś 40% z tego.
Trudno dziś uznać te miejsca za szczególnie kluczowe w budowaniu relacji z klientami, czy choćby monitorowania ich opinii.