Ktoś pisał wcześniej że docelowa w nadchodzącym miesiacu cena to 15 zł. Wg mnie słabe to że nikt z Brand24 nie wypowaida sie o planie awaryjnym czy coś takiego...
Nie ma sie co dziwic. Ich biznes zalezny jest od gigantow takich jak Facebook, Google, Twitter, etc. Ban tu i tam i po biznesie :) mamy co raz wieksze restrykcje do przetwarzania danych w przepisach a to tez odbija sie czkawka. Tez jestem ciekaw co guru wymysli :)
ale jak to nikt z Brandu się nie wypowiada? PRzecież wypowiedział się sam Prezes. Że widocznego wpływu na bieżącą działalność operacyjną nie odnotowują.
Z całej sympatii to prezesa, ale chyba nie tak załatwia sie kryzysy, - od 2 września nowych wzmianek z FB brak. Tu nie działa magiczne "Polacy nic sie nie stało". A komunkat opublikowany 2 wrzesnia pokazuje tylko częściową prawdę.
nie , komunikat nie pokazuje prawdy. on ją pokazywAŁ (być może). A teraz już jej nie pokazuje (prawie na pewno).
innymi słowy, prezes bieguniem odezwał się żeby powiedzieć że jest ok, a z poinformowaniem akcjonariuszy jak naprawdę jest - wtedy kiedy jest poważne podejrzenie że jest gorzej - się nie śpieszy. Tak się nie robi. Tak się natychmiast niszczy zaufanie, nawet to budowane od dawna. Ja jestem z 'marketingu' totalna noga, ale w takiej sytuacji - nazwijmy ją Kryzysowej - robi się otwartą dla zainteresowanych rozmowę live. 'Ask Me Anything'. Polecam przykład np. Selvity. To jest podręcznikowy przykład profesjonalizmu, opanowania, uczciwego podejścia do sprawy. Założę się że ich case będzie (może już jest) stawiany jako jeden z przykładów wzorowego zarządzenia sytuacją kryzysową. Brand oczywiście jeszcze może się poprawić, ale nie można po raz drugi zrobić dobrego pierwszego wrażenia.
Mysle, ze koledzy z LVC tutaj graja pierwsze skrzypce, oni juz keszowali swoje akcje przy przejsciu na wiekszy parkiet, a tu Rudy zza oceanu taka psikute odwalil